Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:09:11 GMT

دعوت زلاتان ۴۰ ساله به اردوی تیم ملی سوئد (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۳۸۳

زلاتان ابراهیموویچ برای دیدارهای پیش رو در مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی سوئد دعوت شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال‌ها دوری از رقابت های ملی، زلاتان ابراهیموویچ پیش از یورو به تیم ملی سوئد دعوت شد تا در این مسابقات مهم کشورش را همراهی کند؛ با این حال یک بدشانسی بزرگ به سراغ این بازیکن آمد و او به دلیل مصدومیت در یکی از بازی های میلان نتوانست تیم ملی سوئد را در یورو همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اما لیست تیم ملی سوئد برای دو بازی پیش رو در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لحظاتی پیش منتشر شد و مطابق انتظار نام زلاتان ابراهیموویچ نیز در آن مشاهده می شود. جایی که سوئد باید در دو بازی مهم که در تاریخ های 9 و 12 اکتبر برگزار می شود به مصاف کوزوو و یونان برود و زلاتان که در 4 اکتبر 40 ساله خواهد شد نیز تیم ملی کشورش را همراهی خواهد کرد.

 

البته زلاتان در این فصل تنها یک بازی به عنوان یار تعویضی برای میلان به میدان رفته و به دلیل مصدومیت در بهترین فرم خود به سر نمی برد. یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد، درباره دعوت از زلاتان ابراهیموویچ گفت: "تصمیم گرفتم زلاتان را دعوت کنم چرا که فکر می کنم او می تواند در این پروژه مشارکت داشته باشد. او در حال بهبودی از مصدومیت است و روز به روز شرایط پیشرفت می کند. ما هفته آینده او را خواهیم دید."

 

 

سوئد زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی سوئد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوئد زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی سوئد زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ۳۹ بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش ایرنا،‌ رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از اول خرداد در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت آن را به حداکثر رسانده است. تیم ملی والیبال ایران نیز اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

موریس موتا پائز سرمربی برزیلی، فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرده بود که این مرحله از اردوی آمادگی با هدایت پیمان اکبری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این تمرینات، پائز اسامی ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان اعلام کرد که اسامی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

پاسور: محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد و ایلشن داوودی‌پور

دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایوفرمنش، مرتضی شریفی، آرمین افشین‌فر، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرست

مدافع میانی: سیدمحمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، محمد فلاح، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی

قطر پاسور: امیر غفور، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست، رضا رضایی، علیرضا عبدالحمیدی، امیرحسین صداقت و سید امیرحسین ساداتی

لیبرو: مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، مهران توانا

بر این اساس آماده‌سازی تیم ملی از روز چهارشنبه وارد مرحله جدید خود خواهد شد و محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایون‌فرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی از فردا،‌ خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی خواهند کرد. بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و در صورت آمادگی بازیکنان و رقابت نزدیک در پست‌های مختلف تمرینات تیم ملی در دو گروه الف و ب در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد.

پائز فرانسوی چهارم اردیبهشت وارد تهران می‌شود تا به صورت مستقیم هدایت تمرینات تیم ملی را به دست بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: والیبالیست های ایرانی با مربی آرژانتینی تیم آرژانتین را در هم کوبیدند رده بندی مسابقات جهانی والیبال(عکس)

دیگر خبرها

  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت فوتبالیست چلیچه‌ای به اردوی تیم ملی
  • 14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • وظیفه جدید زلاتان در میلان