Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید انصاری علیرغم ابتلا به ام اس و با وجود محدودیت جسمی، در تاریخ ۴ مهر ماه راس ساعت ۱۱ پله‌های برج میلاد را با شعار «ام اس ناتوانی نیست» بالا رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نوید انصاری علیرغم ابتلا به ام اس و با وجود محدودیت جسمی، در تاریخ ۴ مهر ماه راس ساعت ۱۱ پله‌های برج میلاد را با شعار «ام اس ناتوانی نیست» بالا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با مشارکت انجمن ام اس ایران، برج میلاد و اداره سلامت شهرداری تهران در حضور کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش‌های همگانی و فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران اجرا شد و نوید انصاری توانست پارارکورد در ۴ ساعت و ۸ دقیقه را بزند.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن ام. اس ایران، نوید انصاری ثابت کرد که ام اس با تمام محدودیت‌ها او را متوقف نخواهد کرد و با وجود محدودیت جسمی، در تاریخ ۴ مهر ماه پله‌های برج میلاد را بالا رفت.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن ام ا س ایران، او صعو د خود از ۱۷۰۰ پله را به خانواده خود که تمام قد در حمایت از او دریغ ندارند و سپس به تمام بیماران ام اس تقدیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوید انصاری بیماری ام اس برج میلاد رکوردشکنی پله های برج میلاد نوید انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «امین انصاری» به سمت دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری منصوب شد.

شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رئیسی با هدف حفظ انسجام، وحدت ملی و هماهنگی تقویت بین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان توحیدی و ارتقا همکاری و تعاملات نهادهای ذیربط تشکیل شده است و امین انصاری با موافقت رئیس جمهور به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

این شورا داری ۹ عضو اصلی می‌باشد که اعضا به پیشنهاد ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیر شورا و با تأیید رئیس جمهور انتخاب می‌گردند و ذیل این شورا چند کمیته تشکیل می‌شود.

ریاست این شورا بر عهده رئیس جمهور می‌باشد و گزارش کار شورا به شخص رئیس جمهور منتقل می‌شوند.

کد خبر 6081849 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور