Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:58:40 GMT

ستاره عاصی PSG؛ درگیری با صغیر و کبیر!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۴۰۹

ستاره عاصی PSG؛ درگیری با صغیر و کبیر!

به نظر می رسد آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن معمولا دل خوشی از سرمربیان خود نداشته و با آنها درگیر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته و در چنین مقاطعی بود که توماس توخل، سرمربی آلمانی پای سن ژرمن از این باشگاه جدا شده و در نهایت مائوریسیو پوچتینو به جای او انتخاب شد. این اتفاق در حالی رخ داد که توماس توخل در تابستان سال گذشته برای اولین بار در تاریخ موفق شد پاری سن ژرمن را به فینال لیگ قهرمانان برساند و آنها در آخرین گام و با تک گل کینگزلی کومان مغلوب بایرن مونیخ قدرتمند شده و به نایب قهرمانی رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد این تصمیم مدیران پاری سن ژرمن و قطع همکاری با توماس توخل مورد رضایت آنخل دی ماریا، وینگر آرژانتینی این باشگاه بوده است. به نظر می رسد دی ماریا پس از اخراج از توخل در گروه واتس اپ بازیکنان از این اتفاق ابراز خوشحالی کرده و البته نسبت به عملکرد توخل انتقاد شدیدی کرده است.

 

 

گفته می شود دی ماریا از رویکرد و روش های مدیریتی توخل خسته شده و علاقمند به جدایی این سرمربی بوده است. این در حالیست که دی ماریا در دوران حضور توخل یکی از بازیکنان ثابت این تیم بود.

 

این در حالیست که آنخل دی ماریا چند روز قبل هم در مصاحبه ای به شدت به لوییس فن خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد تاخته و با تنها یک سال بازی کردن زیر نظر این سرمربی در استادیوم اولدترافورد، رفتار و رویکرد تاتیکی او را زیر سوال برده بود.

 

همچنین یک بار و بعد از شکست پاری سن ژرمن مقابل گنگام بود که آنخل دی ماریا با اونای امری، سرمربی وقت پاری سن ژرمن نیز درگیر شد و در نهایت این ناصر الخلیفی، مالک باشگاه بود که به بحث لفظی شدید آنها پایان داد.

 

در نهایت توماس توخل، سرمربی آلمانی بعد از حدود دو ماه پس از جدایی از رفتن از پاریس، هدایت چلسی را به عهده گرفته و موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کند. اما پاری سن ژرمن در نیمه نهایی فصل گذشته مغلوب منچسترسیتی شده و نتوانست برای دومین سال پیاپی حضور در فینال را تجربه بکند.

 

منچستر یونایتد لوئیس فان خال (سرمربی) توماس توخل (سرمربی) آنخل دی ماریا پاری سن ژرمن چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لوئیس فان خال سرمربی توماس توخل سرمربی آنخل دی ماریا پاری سن ژرمن چلسی آنخل دی ماریا پاری سن ژرمن توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم

هدف بزرگ لوچو کسب چهارگانه و تاریخ‌سازی با پی‌اس‌جی است.

طرفداری | لوئیز انریکه انگیزه بالایی برای فتح تمام جام‌های ممکن فصل با پاری سن ژرمن دارد.

به گزارش اکیپ، با وجود انتقادات در طول فصل، اکنون پاری سن ژرمن تحت هدایت لوئیز انریکه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. پی‌اس‌جی که پیش‌تر قهرمان سوپرجام فرانسه شده بود، به فینال جام حذفی رسیده، با اختلاف 11 امتیازی نسبت به موناکو در صدر جدول لیگ 1 قرار گرفته و از همه مهم‌تر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌است. بعید است پاری سن ژرمن کار سختی در کسب دو جام داخلی باقی مانده داشته باشد و چالش اصلی، قهرمانی باشگاه فرانسوی برای اولین‌بار در لیگ قهرمانان اروپا است.

لوئیز انریکه که در فصل 15-2014 بارسلونا برای دومین‌بار فاتح سه گانه کرد، انگیزه زیادی برای تکرار این دستاورد تاریخی با پاری سن ژرمن دارد. ال لوچو در کنفرانس قبل از بازی با لوریان گفت؟

چهارگانه؟ بله، ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. این یک انگیزه‌است. این راهی است تا تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن و تاریخ شهر پاریس را بنویسیم. می‌دانیم که این کار آسانی نخواهد بود، اما به خودمان ایمان داریم. ما یک تیم باورنکردنی داریم و می‌توانیم به هر چیزی دست پیدا کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم