Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، منابع یمنی از حملات راکتی و توپخانه ای ارتش سعودی به مناطق مسکونی مرزی یمن خبر دادند و اعلام کردند: ارتش سعودی روستاهای مسکونی در رازاح در استان صعده را هدف حملات راکتی و توپخانه ای قرار داده است.

منابع یمنی همچنین به موارد جدید نقض آتش بس در استان الحدیده در غرب یمن هم اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ متجاوزان و مزدوران وابسته به آنها ۱۸۷ بار طی ساعات گذشته آتش بس در الحدیده را نقض کردند که شامل احداث استحکامات جنگی در حیس، الجبلیه، الدریهمی و الجاح بوده است.

این منابع از ۱۱ پرواز جاسوسی نیروهای ائتلاف بر فراز مناطق الخمسین، حیس، الجاح، الجبلیه، الدریهمی و التحیتا و ۲۷ مورد حمله راکتی و توپخانه ای و ۱۴۳ مورد تیراندازی با آتشبارهای مختلف خبر دادند.

کد خبر 5315732

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن استان صعده الحدیده ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی طالبان روسیه سوریه فلسطین مجمع عمومی سازمان ملل متحد طالبان افغانستان ایران ترکیه کره شمالی انگلیس راکتی و توپخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات اسرائیل به خان یونس و رفح / ۲۶ کشته

آفتاب‌‌نیوز :

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یک شنبه مناطق مختلف شهر غزه از جمله رفح را هدف حملات خود قرار دادند که این حملات تلفات زیادی برجا گذاشته است.

براساس گزارش الجزیره، ارتش اسرائیل یک خانه را در محله المواصی در غرب خان یونس و دو منزل مسکونی دیگر را در رفح مورد حملات خود قرار دادند که به گفته منابع فلسطینی طی آن دست کم ۲۶ نفر از جمله ۱۶ زن و کودک به شهادت رسیدند. 

وزارت بهداشت غزه روز یک شنبه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته جنایت‌های جدیدی در نوار غزه مرتکب شده و شمار شهدای فلسطینی در مجموع به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فیلم| شلیک توپخانه ارتش سریلانکا در مراسم استقبال از رئیسی
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم حمله های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • حملات اسرائیل به خان یونس و رفح / ۲۶ کشته