Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@02:10:25 GMT

بازداشت ۹ نفر از اعضای اصلی «فرقه عرفان حلقه»

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۴۶۳

بازداشت ۹ نفر از اعضای اصلی «فرقه عرفان حلقه»

به گزارش روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم، در پی گزارش‌های مردمی به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم مبنی بر فعالیت مخفیانه «فرقه عرفان حلقه» در شهر مقدس قم و همچنین شکایاتی مبنی بر سوءاستفاده از برخی اعضای جذب شده و بروز مشکلات خانوادگی و مالی برای این افراد در فرقه و پس از ماه‌ها رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه ۹ نفر از اعضای اصلی و مرتبطان با خارج از کشور در قم و همچنین استان‌های البرز و تهران شناسایی و سپس با دستور مقام قضائی بازداشت و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت اعضای اصلی فرقه عرفان حلقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر

منابع فلسطینی روز دوشنبه گزارش دادند که نیرو‌های اشغالگر ۱۵۰ اسیر را پس از ماه‌ها بازداشت و شکنجه از نوار غزه آزاد کردند.

براساس گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، جمعیت هلال احمر فلسطین نیز از سویی اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر پس از ۵۰ روز بازداشت در یک ایست بازرسی نظامی در خان یونس در حین انجام ماموریت تخلیه بیماران از بیمارستان العمل، دو نفر از خدمه آمبولانس این جمعیت را آزاد کردند.

این سازمان فلسطینی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی۶ نفر از کارکنان ما را تا این لحظه در اسارت نگه داشته و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

آزادی اسرای فلسطینی از بند رژیم صهیونیستی یک روز پس از عملیات ایران علیه این رژیم رخ می‌دهد. در همین راستا «آموس یادلین» رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به خبرگزاری بلومبرگ گفت حمله ایران به مواضع این رژیم در سرزمین‌های اشغالی ممکن است به یک تغییر استراتژیک در جنگ غزه منجر شده و حتی به آن پایان بخشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • سیلی در استان فارس رخ نداده است
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • هواپیمایی قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت
  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر