Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای فارس در یزد، مهران فاطمی عصر امروز در جریان دیدار با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه‌ها در خصوص توجه به همه اقشار مردم اظهار کرد: قطعا یک نگاه رنگین کمانی به همه اقشار جامعه وظیفه ما است.

وی افزود: با توجه به اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی است و حزب، گروه و جناح مطرح نیست بلکه همه مردم مد نظر هستند و این مسئله همواره به عنوان راهنمای راه ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد بیان کرد: بنده در خصوص چالش‌ها، قابلیت‌ها و راهکارهای برنامه‌ای را تنظیم کردیم و مورد توجه هیئت دولت و وزیران قرار گرفت، برش‌های ریز و کلی را در حوزه‌های مختلف استان یزد در بخش‌های اقتصادی، عمران، تحول اداری پروژه‌ها ارائه شده است.

فاطمی تصریح کرد: هشت مورد طرح جدی و اساسی برای استان داریم که هیچ وقت نباید گم شود که در رأس این پروژه‌ها مسئله آب قرار دارد، تا بتوانیم با پیگیری مسئله آب، پروژه‌های انتقال آب، تکمیل شبکه فاضلاب، بهره‌وری آب کشاورزی را حل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از ۱۲ سال قبل کلمه آب اصلی‌ترین کلید واژه نمایندگان استان بوده که این موضوع را در دولت آقای رئیسی محقق خواهیم کرد و حل مسئله آب به عنوان افتخار ماندگار، دولت انقلابی در یزد سالیان سال خواهد ماند.

استاندار یزد در‌ خصوص برنامه‌های خود در خصوص محیط زیست، استقرار صنایع در پهنای جدید، نوسازی، تکنولوژی، صنایع برتر، توازن استانی و عدم توازن استانی برنامه‌های خود را ارائه داد.

فاطمی گفت: در خصوص حمایت‌های لازم از مسائل فرهنگی، پیوست فرهنگی گردشگری، فعالین بخش گردشگری و پیاده کردن سیاست‌های لازم برای جذب گردشگر در هتل‌ها و کمپ‌ها لحاظ کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم که با انجام واکسیناسیون و اجرای ساست‌های جدید برای بحث گردشگری بعد از دو سال شاهد رونق گردشگری باشیم.

استاندار یزد در خصوص استفاده از ظرفیت نخبگان استان بیان کرد: یک‌سری کارهایی که به نتیجه می‌رسد و مردم می‌بینند را انجام می‌دهیم و در هر شهرستان اتفاق خوبی را شاهد باشیم، البته برنامه‌های ریشه‌ای را داریم ولی دو تا سه سال طول می‌کشد تا به نتیجه برسند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار یزد مهران فاطمی مسئله آب استان یزد خبرگزاری فارس نماینده مردم یزد در مجلس محمدصالح جوکار دولت انقلابی استاندار یزد مسئله آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست با حضور علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد و سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و دبیر همایش در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

یاسر پیرعلی درآیین افتتاحیه نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست، تاکید کرد: نتایج برگزاری این همایش‌ها باید برای استان و کشورمان مثمر ثمر باشد و بتوان مشکلات و مسائل را به شکل علمی برطرف کرد.

وی افزود: این همایش محصول تعامل موثر بین دانشگاه شهرکرد به‌ویژه دانشکده‌های کشاورزی، منابع طبیعی و دامپزشکی با اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان است.

رئیس دانشگاه شهرکرد از وجود سازمان عمومی غیردولتی (NGO) در خصوص محیط زیست در دانشگاه خبر داد که تاکنون اقدامات مهم و مؤثری در راستای حفظ محیط‌ زیست، از جمله پاکسازی محیط زیست، کاشت نهال و... انجام داده‌ است.

پیرعلی خاطرنشان کرد: طبق مذاکراتی که با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور انجام شد، انتظار می‌رود راه اندازی موزه تاریخ طبیعی دانشگاه شهرکرد با همکاری اساتید دانشگاه که از جمله الزامات مهم در انجام طرح‌های کلان پژوهشی است، مورد توجه قرار گیرد.

ایشان ضمن قدردانی از دولت سیزدهم برای توجه ویژه به استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: مجموعه دولت سیزدهم از جمله وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست، توجه خوبی در خصوص مسئله انتقال آب داشته‌اند و آرامش خوبی در این خصوص حاکم است.

رئیس دانشگاه شهرکرد، استان چهارمحال و بختیاری را استان گردشگری عنوان کرد و افزود: با توجه به فرهنگ و طبیعت بکر و ظرفیت بالای گردشگری استان که بین دو استان بزرگ صنعتی دیگر مثل خوزستان و اصفهان قرار دارد، باید در حفظ و نگهداری این ظرفیت تلاش کرد.

این مقام دانشگاهی همچنین ضمن قدردانی از عوامل برگزاری این همایش گفت: دبیرخانه دائمی این همایش در دانشگاه شهرکرد راه اندازی می‌شود و با توجه به سیاست‌ها و دغدغه‌های سازمان حفاظت محیط زیست، دانشکده منابع طبیعی، به‌خصوص گروه محیط زیست دانشگاه از این دبیرخانه حمایت می‌کند.

خبرنگار: رضا طهماسبی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227458 برچسب‌ها سازمان محیط زیست کشور سازمان محیط زیست استان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردشگری

دیگر خبرها

  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • توضیحات خزعلی درباره منتفی شدن صدور کارت ملی با نام مادران
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود