Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:49:21 GMT

سن واکسیناسیون در خوزستان به ۱۲ سال رسید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۴۸۳

سن واکسیناسیون در خوزستان به ۱۲ سال رسید

به گزارش ایرنا دکتر عرفان مردانی روز سه شنبه در این باره بیان کرد: تمامی متولدان سال ۱۳۸۸ و قبل از آن در خوزستان می‌توانند برای دریافت واکسن، ضمن ثبت‌نام در سامانه سلامت به نزدیکترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: واکسیناسیون گام مهمی در کنترل کرونا است و در این مسیر تا زمان ریشه‌کنی این ویروس، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار تزریق واکسن از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از افراد هدف در خوزستان درخواست می‌شود تا هر چه سریعتر با در دست داشتن کارت ملی به مرکز واکسیناسیون تعیین شده مراجعه کنندـ

تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

هم اکنون ۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۶ شهرستان زرد و ۶ شهرستان در حالت آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها خوزستان اهواز واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز واکسن کرونا خوزستان اهواز واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دام‌های کارون علیه بیماری‌های واگیردار دامی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌محمدصالح علیدادی گفت: شروع فاز عملیاتی واکسیناسیون سراسری بر علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله در روستا‌های شهرستان کارون توسط اکیپ‌های دولتی و غیر دولتی دامپزشکی شهرستان و بصورت رایگان آغاز شد.


وی افزود: در این فاز واکسیناسیون رایگان که از نیمه فروردین ماه سال جاری آغاز شده است، پیش بینی می‌شود ۷۵ هزار راس دام سبک شهرستان علیه بیماری آبله و بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک ایمن سازی شوند.


علیدادی با اشاره به سیاست‌های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در پیشگیری از بروز بیماری هاری در مناطق روستایی، ادامه داد: همزمان با انجام واکسیناسیون دام‌های سبک، واکسیناسیون علیه بیماری هاری در سگ‌های گله صورت می‌پذیرد که تا کنون تعداد ۶۰ قلاده سگ صاحب دار علیه بیماری هاری واکسینه شده اند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • انجام بیش از ۲۲۰ میلیون نوبت واکسیناسیون طیور در خوزستان
  • برای شارژ کارتریج پرینتر در محل به کجا مراجعه کنیم؟
  • واکسیناسیون دام‌های منطقه شِوی دزفول علیه تب برفکی
  • واکسیناسیون دام‌های کارون علیه بیماری‌های واگیردار دامی
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟