Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جانباز اظهار کرد: سه هزار قلاده سگ در هرمزگان دارای صاحب هستند که از این شمار، بیش از دو هزار و ۵۰۰ قلاده سگ واکسن هاری دریافت کردند.

وی با ذکر این نکته که حیوانات خانگی باید سالانه یکبار مقابل بیماری هاری واکسینه شوند، گفت: هاری یک بیماری ویروسی حاد و کشنده است که از راه گزش حیوانات، انسان به این بیماری مبتلا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دامپزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه مهم‌ترین راه انتقال این بیماری، حیوانات وحشی و سگ‌های ولگرد است، افزود: در صورت حیوان گزدیگی، محل زخم با اب و صابون به مدت بیست دقیقه شسته شود و پس ازآن به نزدیکترین مراکز درمانی مراجعه تا در یک هفته سه مرحله واکسن دریافت کنند.

جانباز ابراز داشت: از ابتدای سال تا کنون بیش از هزار و پانصد نفر در استان هرمزگان حیوان گزیده شدند.

کد خبر 5315712

منبع: مهر

کلیدواژه: دامپزشکی هرمزگان محمد جانباز بندرعباس اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس مرز مهران بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق مناطقی از هرمزگان وصل شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: هم اکنون برق برخی از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان بندرعباس و غرب جزیره قشم قطع است.

مهرداد حسن زاده افزود: تلاش برای وصل برق تمام مناطق استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید؛ مسدود شدن دو محور در شرق هرمزگان

با ورود سامانه بارشی به بندرعباس برق قسمت‌هایی از محله گلشهر شمالی نیز قطع شد که براساس گزارش‌های مردمی برق منازل در خیابان دانشگاه و خیابان کشاورز این منطقه نیز تاکنون قطع است.

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • دستگاه دافع حشرات پارسیان دافع
  • برق مناطقی از هرمزگان وصل شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۲ روش استعلام اعتبار صاحب چک
  • خدمات بهداشتی به ۳۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی در کردستان ارائه شد
  • بیماری در بیراهه زیبایی