Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه، ارتش، بسیج، همه نهاد ها و مردم بسیار تاثیرگذار بود و ناجا کارنامه درخشانی دارد که کمی مغفول مانده است.

سردار"عبدالرضا ناظری" غروب ششم مهرماه در جلسه انس و وحدت فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیت الزهرای کرمان اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه، ارتش، بسیج، همه نهاد ها و مردم بسیار تاثیرگذار بود و ناجا کارنامه درخشانی دارد که کمی مغفول مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید شاهکار جوانان در دوران دفاع مقدس را به جوانان امروز بگوییم، افزود: نیروی انتظامی در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی از جمله مبارزه با قاچاقچیان، تامین امنیت داخلی، برخورد با منافقین، در جبهه های حق علیه باطل حضور داوطلبانه داشت و اولین شهدای جنگ مظلومانه در پاسگاه ها تقدیم نظام شد.

ناظری تصریح کرد: اولین شهید ژاندارمری از استان کرمان بود(شهید یوسف الهی) که سرباز ژاندارمری بود و شش ماه آخر خدمت را داوطلبانه به جبهه رفت و در دوران ابتدایی حضورش در جبهه به عنوان سرباز ژاندارمری کلی افتخار آفرید و در ادامه نیز در کنار سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی نقش ارزشمندی در دوران دفاع مقدس ایفا و بیش از ۳۷۰۰ شهید، بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۰۰ جانباز و ۲۰۰۰ نفر آزاده سرافراز تقدیم کرده است.

وی افزود: شهیدان و ایثارگران نیروی انتظامی امروز ولایت پذیری که شاخصه اصلی رزمندگان دوران دفاع مقدس و رمز پیروزی بود را به جوانان همرزم خود در ناجا منتقل کرده اند.

ناظری با اشاره به تعامل و حدت نیروهای مسلح به ویژه در استان کرمان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و ارتباط بیشتر خدمتگزارانی موفق و خادمانی پاسخگو برای مردم و سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی هفته دفاع مقدس نیروی انتظامی شهيد وحدت نيروهاي مسلح كرمان نیروی انتظامی در دوران دوران دفاع مقدس استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است