Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با مصوبه سه‌شنبه (امروز) هیات مدیره باشگاه، مزایده برای انتخاب کارگزار جدید در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

با توجه به استعفای جعفر سمیعی، هیات مدیره پرسپولیس، امروز با حضور هر چهار عضو و به ریاست سید مجید صدری که هم‌زمان سرپرستی باشگاه را نیز بر عهده گرفته است، تشکیل جلسه داد و نزدیک به سه ساعت به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی شرایط باشگاه، بحث در ارتباط با مشکلات مالی باشگاه، تعهدات بین‌المللی، بازی‌ پیش‌رو در لیگ قهرمانان و شرایط سفر و اقامت تیم در عربستان، از موضوعات مطروحه در این نشست بود.

و اما از مهم‌ترین موارد و مصوبات جلسه امروز، باید به مسایل مربوط به برگزاری مزایده برای تعیین حامی مالی و کارگزار اشاره کرد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از بررسی اسناد ارایه شده و با در نظر گرفتن کلیه شرایط، اختیار برگزاری مزایده را به سرپرست باشگاه داد و قرار بر این است که مزایده، ظرف روزهای آینده و پس از اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که صورت می‌گیرد، برگزار شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازار فرابورس ایران آغاز شد تا ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده توسط سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن و همچنین ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • برگزاری جلسه تأیید صلاحیت خریداران سرخابی‌ها