Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@04:18:21 GMT

اجرای ۶۰ کیلومتر فیبر نوری در شهر ساری

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۵۷۰

اجرای ۶۰ کیلومتر فیبر نوری در شهر ساری

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری از اجرای ۶۰کیلومتر فیبرنوری در شهر ساری ‏خبرداد.‏

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر اباذری در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با بیان اینکه شهرداری ساری جزو معدود شهرهای ایران است که از بستر امن ارتباطی فیبر نوری به‌طور اختصاصی برخوردار است، اظهار کرد: سازمان فاوا شهرداری ساری در حال حاضر در بیش از ۶۰ کیلومتر از معابر اصلی شهر از بستر ارتباطی فیبر نوری بهره‌مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران علاوه بر اینکه مسئولیت نظم‌بخشی بسترهای ارتباطی الکترونیکی را در سطح استان عهده‌دار است، همچنین می‌تواند اهلیت و توان شرکت‌های متقاضی را برای در اختیار گرفتن بستر فیبر نوری موردبررسی قرار دهد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان فاوا در این زمینه، ایجاد درآمد پایدار است، افزود: به دنبال همین موضوع از مدیران اداره کل فناوری ارتباطات و اطلاعات مازندران درخواست مساعدت داریم تا در این زمینه سازمان فاوا شهرداری را یاری کنند.

اباذری ادامه داد: امیدواریم با همکاری دوجانبه شاهد اتفاقات خوبی به‌منظور رسیدن به درآمد پایدار باشیم.

سید مصطفی فلاحی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در ادامه بابیان اینکه سازمان فاوا شهرداری باید برای بهره‌برداری بهینه از بستر ارتباطی فیبر نوری نسبت به ایجاد داکیومنت اقدام کند، گفت: بعدازاین اقدام، شرکت‌هایی که مورد تأیید هستند را به‌منظور آشنایی با این بستر به ساری فرامی‌خوانیم و سازمان فاوا با توجه به آیتم‌های سرمایه‌گذاری در شهر ساری، تشریحی کلی از فضای شهری و درآمدی ساری و همچنین میزان بهره‌دهی باید داشته باشد.

وی با عنوان اینکه شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اهدافی از پیش تعیین‌شده دارند که باید آن‌ها را نسبت به کسب درآمدها آگاه کرد، یادآور شد: وجود یک بانک اطلاعاتی مستند و دقیق از وضعیت الکترونیکی و ارتباطی شهر ساری، کمک زیادی در به توافق رسیدن و ایجاد درآمد پایدار خواهد کرد.

کد خبر 525377

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران شهرداري ساري شورای شهر ساری ساری شهردار ساری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اطلاعات مازندران فناوری اطلاعات شهرداری ساری سازمان فاوا فیبر نوری شهر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر ارتباطات پست ۴۰۰ کیلو وات میامی افتتاح شد، ابراز داشت: این پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال از ۲۰۰ مگاوات آمپر به دوبرابر افزایش یافت.

وی بابیان اینکه احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد- میامی دیگر پروژه‌های مهم بودند، افزود: برای این طرح‌ها نیز یک هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شدند.

فرماندار میامی بابیان اینکه عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها آغاز شد، ابراز داشت: این طرح برای دو شهر میامی و رضوان به انجام خواهد رسید.

آشوری احداث ۲۰ کیلومتر فیبر نوری را اقدام ارزشمند در حوزه ارتباطات برشمرد و تصریح کرد: این طرح همه خانوارهای شهر میامی و رضوان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: شرکت در شورای اداری میامی و تجلیل از دو پدر شهید دیگر برنامه‌های مهم وزیر ارتباطات است.

کد خبر 6081803

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری شاهرود و دامغان
  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • توضیح «های‌وب» درباره نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در کرمان
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور