Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:06:12 GMT

ماهیگیری مردم هند در خیابان های این کشور!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۵۷۵

ماهیگیری مردم هند در خیابان های این کشور!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بخش‌هایی از شهر کلکته هند پس از شدیدترین بارندگی در ماه سپتامبر که طی یک دهه گذشته بی سابقه بود دچار آبگرفتگی شدید شد که در قسمت‌هایی از آن همچنان سیلاب باقی است. اما پس از قطع بارش ها، با وجود بروز مشکلات ناشی از جاری شدن سیلاب، برخی از شهروندان سعی کردند تا با ماهیگیری در شهر به آرامش برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده یک ماهیگیر را در حال صید ماهی در خیابان سیل شده نشان می‌دهد. در این ویدئو او با تور ماهیگیری خود و مهارتی که دارد ماهی‌های زیادی از جمله ماهی کاتلا (ماهی کپور) را صید می‌کند. «پیئو موندال»، یک شهروند محلی این ویدئو که این اتفاق غیرمعمول را به تصویر می‌کشد در فیسبوکش منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

صید ماهی خاویار بزرگ با عمر ۱۰۰ سال در آمریکا!

در این ویدئو مرد ماهیگیر در حالی که در قسمتی از پیاده رو ایستاده تور بزرگ ماهیگیری خود را به داخل خیابان که مملو از آب است پرتاب می‌کند. لحظاتی بعد و پس از بیرون کشیدن تور از داخل آن، مشاهده می‌شود که ماهی‌های زیادی در تور ماهیگیری وی گرفتار شده اند.

بنا به گفته موندال افراد محلی حدود ۱۵ کیلوگرم ماهی از خیابان سیل زده کارگوری و آئیکس مال صید کردند. بنا به گفته وی، ماهیگیری تا ساعت ۴ صبح ادامه داشت.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماهیگیری کردن سیل شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش شامگاه سه‌شنبه در بازدید از واحد تولید و فرآوری محصول تن ماهی در شهرستان نمین اظهار کرد: این واحد تولید صنایع غذایی و بسته بندی تولید کننده فرآورده کنسرو ماهی تن و کنسروهای گوشتی در اردبیل است که توانسته برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تن ماهی در شمالغرب کشور به شمار می رود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری انجام یافته و طرح توسعه در کوتاه مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ کنسروتن ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان ماکرل، گیدر، هوور و زرده به صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با تکنولوژی بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و ارسال به سراسر نقاط کشور است.

اله‌بخش با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهمترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، تصریح کرد: رغبت سرمایه‌گذاران به صنایع تبدیلی محصولات شیلاتی مربوط به ویژه در صنعت کنسروسازی بالاست.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین نکته ‏در این سرمایه‌گذاری چرخه تامین مواد اولیه و دستیابی به بازارهای هدف قابل اعتماد و تضمین فروش محصولات ‏تولیدی است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بازدید از خط تولید و آزمایشگاه های کارخانه در دیدار با مدیران کارخانه در جریان روند پیشرفت طرح های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

کد خبر 6080675

دیگر خبرها

  • غذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند
  • شناکردن ماهی‌ها در خیابان‌های دبی (فیلم)
  • تصاویری پربازدید خیابان‌های دبی؛ ماهی‌ها به گردش آمدند! | فیلم
  • شناکردن ماهی‌ها کف خیابان‌های دبی (فیلم)
  • (ویدئو) شنای ماهی‌ها در خیابان‌های دبی امارات!
  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • وضعیت عجیب و باورنکردنی خیابان‌های دبی بعد از سیل + ویدئو
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل