Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:02:58 GMT

عطایی: در مقابل مراکش کار سختی نداشتیم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۵۸۴

عطایی: در مقابل مراکش کار سختی نداشتیم

سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان تأکید کرد که تیمش در دیدار عصر امروز مقابل مراکش کار سختی نداشته است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل مراکش به پیروزی رسید. این دومین شکست مراکش در این دوره از رقابت‌ها مقابل ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پیش‌تر و در مرحله گروهی، تیم جوانان ایران موفق شده بود مراکش را با نتیجه مشابه 3 بر صفر شکست دهد.  

بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان ایران درباره تقابل دوباره دو تیم این بار در مرحله دوم رقابت‌های ایتالیا، گفت: این دومین برد ایران مقابل مراکش بود. با توجه به پیروزی در بازی اول مرحله گروهی، در بازی دوم کار سختی نداشتیم و موفق شدیم در سه ست متوالی حریف را شکست دهیم.

 

سرمربی تیم والیبال جوانان با اشاره به آخرین بازی ایران در این مرحله از رقابت‌ها، افزود: در حال حاضر به فکر آخرین بازی‌مان در مرحله دوم هستیم و خود را برای تقابل با تایلند آماده می‌کنیم.

 

عطایی تصریح کرد: تایلند در مرحله گروهی مصر را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. امیدوارم فردا هم بازی خوبی برابر این تیم داشته باشیم و با شکست تایلندی‌ها به‌عنوان سرگروه راهی مرحله آخر مسابقات (به میزبانی صوفیه بلغارستان) شویم.

  والیبال بهروز عطایی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی سرمربی مقابل مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم