Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  امروزه شاهد لباس های بسیار زیبا، جذاب و منحصر به فردی هستیم که هر کدام از آنها بیانگر ایده و خلاقیت بعضی از افراد طراح، در زمینه تولید انواع پوشاک هستند. لباس ها به نوعی بیانگر شخصیت، ذوق و سلیقه، سن و سال، جنسیت و بسیاری از موارد دیگر افراد خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو بهتر است به طراحی لباس بسیار توجه نمود. با در نظر گرفتن اهمیت بهره برداری از این هنر منحصر به فرد، امروزه شاهد بسیاری از آموزشگاه های تخصصی برای برگزاری دوره های آموزش طراحی لباس خواهیم بود. آموزشگاه خیاطی آکادمی هنر پارس با در بر داشتن برخی از خصوصیات منحصر به فرد، نقش بسزایی در ارائه بهترین سبک توسط هنرجویان به دنیای هنر خواهد داشت. این هنر به نوعی بیانگر ذوق و خلاقیت، عشق و علاقه طراحان لباس می‌باشد. در بسیاری از فرهنگ ها، از طراحی لباس به عنوان یک هنر جذاب و پرکاربرد یاد شده است.

فاکتورهای بسیار زیادی می توانند بر روی طراحی لباس تاثیرگذار باشند. توجه به فرهنگ، سنت، مذهب و بسیاری از المان های دیگر، شما را در طراحی بسیاری از لباس‌های بین المللی همراهی خواهد نمود. همچنین در نظر گرفتن متدهای آموزشی تدریس شده توسط اساتید برجسته، از دیگر فاکتورهای مهم برای آموزش طراحی لباس به شمار می‌روند.

خصوصیات بهترین آموزشگاه طراحی لباس چیست؟

کسب اطلاعات جامع و کاربردی از آموزشگاه‌های معتبر برای ثبت نام در دور‌ه‌های آموزش طراحی لباس، یک موقعیت بی نظیر و تکرار نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. به نظر شما بهترین آموزشگاه طراحی لباس چه خصوصیات و ویژگی‌هایی را در بر دارد؟

لازم به ذکر است که این دوره‌های آموزشی بدون پیش نیاز بوده و هنرجویان با هر سطح دانش و تجربه‌ای از هنر خیاطی و طراحی، می‌توانند در آن ثبت نام نموده و از مزایای شگفت انگیز آن بهره مند گردند.

تدریس اصولی بر پایه مبانی حرفه‌ای:

از جمله مهمترین پارامترها برای شناخت یک آموزشگاه معتبر و برجسته، توجه به تدریس اصولی و کاربردی بر پایه مبانی حرفه‌ای و همچنین تخصصی، بوده است. در آموزشگاه طراحی لباس آکادمی هنر پارس، اساتید برجسته و متخصص با استفاده از جدیدترین رفرنس‌ها در جوامع بین المللی و همچنین توجه به سرفصل‌های کاربردی و به روز شده در دنیای مدرن، اقدام به تدریس حرفه‌ای و تخصصی خواهند نمود. آیا می‌دانید که آکادمی هنر پارس از چه روش‌های آموزشی برای یادگیری حرفه‌ای و تخصصی هنرجویان، استفاده می‌کند؟

استفاده از نرم افزار مارولوس و همچنین توجه به سرفصل‌های روز دنیا، یکی از مهمترین پارامترها در این آکادمی به شمار می‌رود که سبب افزایش دانش حرفه‌ای و تخصصی هنرجویان خواهد شد. با دریافت این آموزش‌های حرفه‌ای، هنرجویان می‌توانند کالکشن طراحی شده‌ی خود را به صورت سه بعدی به بازار رقابتی عرضه نموده و شاهد پیشرفت حیرت انگیز خود، باشند. با استفاده از متد مورد استفاده در این آموزشگاه، هنرجویان تخصص کافی را در زمینه‌ی طراحی انواع البسه و همچنین تزیینات مناسب برای آنها، کسب نموده و می‌توانند شاهد درآمد زایی فوق العاده مطلوبی باشند.

آموزشگاه طراحی لباس

برخورداری از امکانات کارگاهی مجهز و کاربردی:

از دیگر مزایای فوق العاده در یک آموزشگاه معتبر و برجسته در زمینه‌ی طراحی لباس، می‌توان به برخورداری از امکانات کاربردی، مجهز و ایده‌آل اشاره نمود. آکادمی هنر پارس با در نظر گرفتن یک کارگاه حرفه‌ای و تخصصی اقدام به ارائه‌ی تجهیزات مناسب برای آموزش مناسب هنرجویان نموده است. در این آکادمی، هنرجویان می‌توانند با انواع تجهیزات کاربردی آشنا شده و راهنمایی‌های لازم را جهت بهره برداری مفید از آنها، دریافت نمایند. از این رو به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ها در سطح کشور، آکادمی هنر پارس است که تجهیزات کارگاهی ایده‌آلی را برای هنرجویان در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که این آکادمی با ارائه‌ی کارت گارانتی 5 ساله، این امکان را برای هنرجویان در نظر گرفته است که بتوانند در هر زمان به مدت 5 سال، از تجهیزات و مزایای دوره‌ی آموزشی آکادمی برای رفع اشکال، بهره مند گردند.

 

آشنایی و معرفی هنرجویان به بازار کار:

آیا یک مرکز آموزشی را می‌شناسید که هنرجویان خود را به بازار کار معرفی نموده و یا آنها را برای راه اندازی کسب و کار، همراهی نماید؟ آکادمی هنر پارس با معرفی هنرجویان زبده، متخصص و برگزیده به صاحبان صنایع تولیدی و پوشاک و همچنین معرفی آنها به واحدهای صنعتی، بازار کار تضمینی را برای هنرجویان در نظر گرفته است. همچنین این آکادمی اقدام به همراهی هنرجویان برای راه اندازی کسب و کار ایده آل و مناسب خواهد نمود.

شاید دریافت مدارک معتبر یکی از اهداف بسیاری از هنرجویان باشد. اما لازم به ذکر است که برخورداری از تخصص حرفه‌ای در بازار کار، وابسته به مدرک خاصی نبوده است. در این آکادمی علاوه بر عرضه‌ی مدارک بسیار معتبر و کاربردی، مهمترین المان، یعنی آموزش تخصصی و حرفه‌ای را برای هنرجویان در نظر گرفته‌ایم. لذا هنرجویان، با گذراندن دوره آموزش طراحی لباس در آموزشگاه طراحی لباس آکادمی هنر پارس، علاوه بر دریافت مدارک ویژه، آموزش بسیار حرفه‌ای و تخصصی بر پایه بهترین متد روز دنیا را نیز دریافت خواهند نمود.

آموزشگاه طراحی لباس

دریافت مدارک معتبر و کاربردی:

دریافت CERTIFICATE ، دریافت مدرک بین المللی و دو زبانه آکادمی هنر پارس، دریافت مدرک وزارت ارشاد، دریافت کارت گارانتی 5 ساله، دریافت مدرک بنیاد ملی مد و لباس، کسب گواهی حضور از شرکت در ایونت‌ها و دوره‌های مجازی از جمله مواردی هستند که توسط آکادمی هنر پارس برای هنرجویان در نظر گرفته شده است. آموزشگاه خیاطی آکادمی هنر پارس این امکان را نیز برای هنرجویان فراهم نموده است که با دریافت مدارک معتبر، بتوانند در دانشگاه‌های معتبر خارج از ایران پذیرش شده و همچنین به راحتی برای دریافت اقامت و مهاجرت اقدام نمایند.

جمع بندی:

یکی از شغل‌های پردرآمد در بین صنایع مختلف، طراحی مد و پوشاک است. اما لازمه‌ی کسب درآمد مناسب از این حرفه‌، برخورداری از تخصص و مهارت لازم می‌باشد. برای کسب مهارت و تخصص لازم در این زمینه، آموزش آکادمیک و اصولی بسیار حائز اهمیت است. این آموزش تخصصی، حرفه‌ای و به روز نیز توسط اساتید برجسته و متخصص صورت خواهد پذیرفت.

با ثبت نام در دوره طراحی لباس آکادمی هنر پارس، ضمن دریافت آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای توسط اساتید برجسته و متخصص و همچنین دریافت مدارک بسیار مهم و کاربردی، می‌توانید در سمینارهای آموزشی، ورکشاپ‌ها و بسیاری از موارد دیگر شرکت نموده و کیفیت و تخصص را تجربه کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طراحی لباس نبض بازار آموزشگاه طراحی لباس آموزش طراحی لباس حرفه ای و تخصصی اساتید برجسته دریافت مدارک بازار کار ی آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران

مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در ۲رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.

این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.

گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر  رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر  به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی