Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@07:47:06 GMT

مقصد جدید کاپیتان سابق تیم ملی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۶۴۲

مقصد جدید کاپیتان سابق تیم ملی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین ، باشگاه نساجی در تمرین امروز (سه شنبه) خود در ساری از آخرین خرید خود رونمایی کرد.

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی و هافبک فصل گذشته تراکتور پس از توافق و عقد قرارداد با نساجی به این تیم پیوست.

شاگردان ساکت الهامی این روزها اردوی سوم پیش فصل خود را پشت سر می‌گذارند.این بازیکن 37 ساله پیش از حضور در نساجی برای سه سال گذشته در تیم تراکتور حضور داشت و در اواخر فصل گذشته برای ادامه همکاری با رسول خطیبی به مشکل برخورده بود که این تیم را ترک کرد

کد خبر 629322.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد

داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

آس در اینباره چنین نوشته است:« فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی ارتباط به تشدید تنش ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

کد خبر 845057 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • تراکتور با جت شخصی مقابل نساجی
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس