Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:43:37 GMT

بازگشت زلاتان به تیم ملی سوئد در ۴۰ سالگی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۶۸۱

بازگشت زلاتان به تیم ملی سوئد در ۴۰ سالگی

زلاتان ابراهیموویچ بلافاصله پس از چهلمین سالگرد تولدش به تیم ملی سوئد باز می‌گردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، زلاتان ابراهیموویچ بلافاصله پس از چهلمین سالگرد تولدش به تیم ملی سوئد باز می‌گردد. با وجود مصدومیت طولانی مدت، این مهاجم در ترکیب تیم ملی کشورش برای بازی مقابل کوزوو و یونان به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که یان اندرسسون، سرمربی تیم ملی روز سه‌شنبه اعلام کرد، مهاجم میلان در ترکیب ۲۵ نفره برای دو بازی مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی در اوایل اکتبر قرار دارد.

امیل فورسبرگ (آر بی لایپزیگ) و یواکیم نیلسون (آرمینیا بیلفلد) دو بازیکن بوندسلیگا نیز در تیم حضور دارند. ابراهیموویچ با ۶۲ گل در ۱۱۸ بازی بین‌المللی رکورددار گلزنی تیم ملی سوئد است.

او در ۳ اکتبر ۴۰ ساله می‌شود. مصدومیت زانو به این معنی بود که او در تابستان یورو ۲۰۲۰ را از دست داد.

اندرسون اظهار کرد: او امیدوار است و معتقد است که ابراهیموویچ پس از استراحت طولانی مدت خود می‌تواند هر دو بازی خانگی خود را در استکهلم انجام دهد. او پیشرفت مداوم داشت. این که آیا او از ابتدا بازی می‌کند یا خیر ، یک سوال دیگر است. سوئدی‌ها در روزهای ۹ و ۱۲ اکتبر برابر کوزوو و یونان بازی می‌کنند. در گروه B مقدماتی، آن‌ها در حال حاضر با ۹ امتیاز از چهار بازی پس از اسپانیا در رده دوم قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلاتان ایبراهیموویچ تیم فوتبال میلان تیم ملی فوتبال سوئد تیم ملی سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره استقلال به تمرین

باشگاه استقلال برای ستاره ازبکستانی‌اش بلیت گرفته تا او امشب به ایران برگردد.

به گزارش مشرق، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد