Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:33:34 GMT

کاهش آمار کرونا باعث افزایش درخواست خون شده است

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۶۸۹

کاهش آمار کرونا باعث افزایش درخواست خون شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدی زاده افزود: با توجه به بالا رفتن میزان جراحی‌های نیازمند به خون مصرف خون افزایش یافته و ذخایر خون استان تهران در شرایط شکننده‌ای قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از شهروندان تهرانی دعوت می‌کنم تا همچون همیشه از بیماران نیازمند به خون حمایت کنند و با پیشقدم شدن در اهدای خون کمک کنند تا وضعیت به حالت متعادل برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده ضمن ابراز مسرت از کاهش آمار مبتلایان به کرونا در پی واکسیناسیون گسترده گفت: امیدواریم با استقبال بیشتر شهروندان از اهدای خون شرایط پایداری در ذخایر خون استان تهران به وجود آید.

وی افزود: کسانی که واکسن‌های آسترازنکا و اسپوتنیک را دریافت کرده‌اند دو هفته از اهدای خون معاف هستند و بعد از ۱۴ روز شرایط اهدای خون را دارند ولی تزریق دیگر واکسن‌های کرونا منعی برای اهدای خون ندارد و همچنین بهبود یافتگان کرونا نیز می‌تواند یک ماه پس از بهبودی برای اهدای خون مراجعه کنند.

مهدی زاده تاکید کرد: اهدای خون تأثیر واکسن کرونا را کاهش نمی‌دهد و اهدای این حجم از خون در ایمنی اهدا کنندگان پس از تزریق واکسن کرونا تأثیر منفی ندارد و اهدا کنندگان با خیال راحت می‌توانند نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

کد خبر 5315751

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا مهدی زاده انتقال خون ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سالمندی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دانشگاه علوم پزشکی تهران علیرضا زالی قارچ سیاه کووید 19 درمان ناباروری مهدی ولی پور اورولوژی اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

به گزارش “ورزش سه”، تغییر مهم ترکیب تراکتور برای این بازی حساس به سیستم این تیم برمی‌گردد که از ۴-۳-۳ به ۴-۴-۲ تغییر کرده تا شاگردان محمد نصرتی با شکل جدید وارد زمین شوند.

این در حالی است که  در غیاب عارف آقاسی و باتوجه به مصدومیت سیدمحمد حسینی، این میلاد کر است  که در کنار شجاع خلیل‌زاده بازی می‌کند.

ریکاردو الوز و مهدی حسینی دو بازیکن مرکزی خواهند بود و سیامک نعمتی به همراه امیرحسین حسین‌زاده بازیکنان کناری خط هافبک هستند.

در خط حمله مهدی عبدی به ترکیب اصلی رسیده و او به همراه رحمان جعفری مهاجمان تراکتور خواهند بود.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • نساجی یک تراکتور صفر
  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت