Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان ایران پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز بعدازظهر در حضور اصحاب رسانه و زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

به گزارش برنا، سرخپوشان ایران پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز بعدازظهر در حضور اصحاب رسانه و زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

تمرین امروز از ساعت ۱۶ پس از گفت‌و‌گوی یحیی گل محمدی با خبرنگاران شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی پیش از ورود دیگر بازیکنان، وارد زمین شدند و به انجام تمرینات ویژه و اختصاصی خود پرداختند.

بازیکنان پس از نیم ساعت کار با وزنه در سالن بدنسازی، وارد زمین شده و زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را با انجام حرکات کششی و نرمشی و دوهای کوتاه گرم کردند و در ادامه، پاسکاری و استارت‌های کوتاه را در برنامه داشتند.

بخش بعدی تمرین به انجام حرکات ترکیبی اختصاص داشت که کمال کامیابی‌نیا هم در این مرحله شرکت کرد.

در بخش بعدی تمرین، بازیکنان به چهار گروه پنج نفره تقسیم شده و در در دو گروه با استفاده از دروازه‌های کوچک در گوشه‌ای از زمین فوتبال بازی کردند که این بخش با هیجان خاصی پیگیری شد.

گلرهای تیم هم زیر نظر داود فنایی تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را انجام دادند.

اصحاب رسانه پس از ۳۰ دقیقه از زمان آغاز تمرین، ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

در ادامه تمرین، فوتبال درون تیمی به مدت ۲۰ دقیقه در دستور کار قرار گرفت که طی آن، بازیکنان در قالب دو تیم سفید و قرمز یک بازی نزدیک و هیجانی را به نمایش گذاشتند. کریم باقری در تیم سفید حاضر بود و در کنار دیگر بازیکنان بازی کرد.

تمرین سه‌شنبه بعد از ۷۵ دقیقه به پایان رسید و بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

پرسپولیس تا روز جمعه که دومین بازی دوستانه خود را در برابر تیم شهرداری آستارا انجام خواهد داد، دو جسله تمرینی دیگر را در برنامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس اصحاب رسانه زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش ورزش سه کنعانی زادگان که ابتدای فصل جاری بعد از دو فصل حضور در الاهلی قطر به پرسپولیس برگشت و غالبا بازیکن اصلی تیمش بوده حالا به رکورد صد بازی با پیراهن تیمش رسیده است.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گزارش داد محمد حسین کنعانی‌زادگان در مصاف با صنعت نفت آبادان برای یکصدمین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و البته این جدای از بازی با سپاهان است که در جریان آن، این مدافع خوب فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی سرخپوشان ایران در میدان حضور پیدا کرد ولی این مسابقه با امتناع بی‌دلیل حریف از حضور در میدان سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

این ملی‌پوش فوتبال کشورمان را راهی ملوان کرد و در ادامه باعث جدایی چند ساله‌اش از پرسپولیس شد تا در نهایت در خرداد ۱۳۹۸ به جمع سرخپوشان بازگشت.

قبل از آن، محمد حسین کنعانی‌زادگان در مقطعی که در رده‌های پایه پرسپولیس حضور داشت با راهیابی به تیم بزرگسالان، نخستین بازی خود را نیز تجربه کرد و از این جهت می‌توان او را قدیمی‌ترین بازیکن حال حاضر تیم توصیف کرد.

نکته جالب توجه اینکه کنعانی‌زادگان در بازگشت دوباره به پرسپولیس، نخستین بازی خود را مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد. تیمی که حالا در یکصدمین بازی رسمی خود با پیراهن پرسپولیس مقابل آن قرار می‌گیرد.

او در ۹۹ بازی گذشته خود در ۶۱ پیروزی، ۲۶ تساوی و ۱۲ شکست حضور داشته است.

حضور در ۵۵ کلین‌شیت، ۷ گل زده، یک پاس‌گل و کسب یک پنالتی هم از دیگر عملکردهای او در بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دقیقه بازی در ترکیب سرخپوشان است.

دیگر خبرها

  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد