Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@08:15:16 GMT

از بندر متروکه ایران چه می دانید ؟ + تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۷۱۶

  بندر متروکه ایران در دریاچه ارومیه است. بندر متروکه ایران قطب گردشگری بود. بندر متروکه ایران بسیار زیبا بود. کشتی ها در بندر متروکه ایران به گل نشسته اند. 

بندر شرفخانه بزرگترین بندر ساحلی دریاچه ارومیه است که دارای امکاناتی همچون کشتیرانی ، قایقرانی و سایر امکانات گردشگری بوده که پس از خشکسالی در دریاچه ارومیه تقریبا متروک شده و تا کیلومتر ها آبی دیده نمی شود و کشتی ها و قایق های آن در کویر نمک به گل نشسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس: عاطفه شادی       لینک کوتاه: snn.ir/003yZx    

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران خشکسالی دریاچه ارومیه کشتی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل

شهردار اردبیل گفت: طولانی‌ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور به طول ۱۵۰ متر در مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طولانی‌ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در چهار لاین به طول ۱۵۰ متر توسط بخش خصوصی طی چند ماه آینده در مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان اینکه توسعه مجموعه گردشگری و تفریحی به عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهر کشور در برنامه‌های کاری شهرداری قرار دارد، افزود: لاین دوچرخه هوایی، جنب اسکله قایقرانی دریاچه شورابیل و با ارتفاع هشت متری روی آب توسط بخش خصوصی راه اندازی می‌شود که در حال حاضر این طرح در مرحله اخذ مجوز از اداره کل استاندارد است.

شهردار اردبیل ادامه داد: عملیات عمرانی ایجاد لاین دوچرخه هوایی به زودی آغاز و تلاش می‌کنیم این طرح را ظرف مدت چند ماه آتی تحویل شهروندان دهیم.

صفری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل بیان کرد: این مجموعه با توجه به موقعیتش دارای ظرفیت‌های بسیاری جهت سرمایه‌گذاری است و شهرداری از هرگونه طرح و ایده سرمایه‌گذاران استقبال و حمایت می‌کند.

کد خبر 745508

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • (تصاویر) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه