Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@03:37:28 GMT

بردیا سعادت: در شروع مسابقات بدشانسی آوردیم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۶۷۷۱

سعادت از اینکه ایران در شروع مسابقات نتیجه خوبی نگرفته ناراحت است.

پشت خط زن تیم والیبال جوانان کشورمان می گوید از اینکه در ابتدای تورنمنت نتوانستیم بازی‌های خوبی از خود نشان دهیم خیلی ناراحت هستیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان، با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل مراکش، به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردیا سعادت ملی‌پوش جوان ایران با اشاره به بدشانسی تیم ملی جوانان در شروع تورنمنت ایتالیا، گفت:

ابتدا بگویم از این‌که در آغاز مسابقات قهرمانی جوانان جهان بدشانسی آوردیم و نتوانستیم توانایی و بازی‌ واقعی خود را به نمایش بگذاریم، ناراحت هستیم. امیدوارم در ادامه مسابقات تا آن‌جا که ممکن است، خوب کار کنیم.

سعادت درمورد پیروزی تیم ملی مقابل مراکش هم گفت:

پیش از این و در مرحله گروهی مسابقات با مراکش بازی کردیم و از این تیم شناخت داشتیم. به خوبی نقاط ضعف مراکش را می‌دانستیم و با آنالیزی که از این تیم داشتیم، آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم.

محمد یاکی، کاپیتان مراکش هم درخصوص بازی امروز و شکست مقابل ایران خاطرنشان کرد:

تیم مراکش برخی بازیکنان کلیدی از جمله لیبروی تیم را در اختیار نداشت و این مسئله باعث شد مدافع میانی، مجبور شود کار دریافت را هم برعهده بگیرد. با این حال، سعی کردیم بازی به بازی پیشرفت کنیم و از حضور در چنین مسابقاتی درس بگیریم.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! مسعود شجاعی به نساجی پیوست مصطفی آجورلو از کارگزار استقلال عبور می کند؟ | آغاز مذاکره برای انتخاب حامی مالی هم بازی کریستیانو رونالدو بودم حالا شیر فروش شده‌ام! جریمه نیکولو زانیولو پس از حرکت ناشایست خطاب به هواداران لاتزیو + عکس نارضایتی بازیکنان منچستریونایتد از رژیم غذایی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مسعودی خمینی: برخورد‌ها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه‌ای

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره انتقادات به مشی دولت در موضوع حجاب، می‌گوید: فکر می‌کنم بعد از فرمایشات رهبری و مسائل عالی که ایشان مطرح کردند، دولت با مدنظر قرار دادن همان مسائل مدنظر ایشان، روش درستی اتخاذ کرده و با مشی «بفرما» شروع کند چراکه اگر شروع نکند، مجددا مسائل قبلی و بعضاً بدتر به وجود می‌آید.

به گزارش خبرآنلاین، «با جوانان نباید با مشی تازیانه‌ای صحبت کرد.» این واکنش عضو جامعه مدرسین و تولیت سابق حرم حضرت فاطمه معصومه (س) نسبت به حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها است. آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی که مدافع برخورد محترمانه با زنان است در گفتگویی که با خبرگزاری خبرآنلاین داشته، می‌گوید باید با زبان «بفرما» با زنان صحبت کرد.

در ادامه گفتگوی آیت الله مسعودی خمینی، را می‌خوانید:

تذکر دفتر رهبری تا چه اندازه می‌تواند بر روی اقدامات صورت گرفته در زمینه حجاب مانند عملکرد روز‌های اخیر گشت ارشاد، موثر باشد؟

بنده فکر می‌کنم هر اندازه به این مسائل و بحث‌ها دامن نزنیم، بهتر از این است که هر کسی حرفی بزند، در مجموع فکر می‌کنم بهتر است بگوییم برخورد با زنان بدحجاب و بی‌حجاب باید از نوع «بفرما» باشد. برخی می‌خواهند با بتمرگ بگویند بنشین، اما بنده می‌گویم باید بفرما گفت.

از این‌رو بنده فکر می‌کنم اگر برخی مسائل را مطرح نکنیم، بهتر است، اما نظر بنده این است کسانی که این جریان را دامن می‌زنند، گمان می‌کنم مشکلات به وجود آورند، خودم هم فکر کردم در این مورد صحبت نکنم که بابت صحبت بنده کسی ناراحت یا اذیت نشود. کسانی هم که در این رابطه مسئولیت دارند به این مسئله دامن نزنند.

فکر می‌کنم بعد از فرمایشات رهبری و مسائل عالی که ایشان مطرح کردند، دولت با مدنظر قرار دادن همان مسائل مدنظر ایشان، روش درستی اتخاذ کرده و با مشی «بفرما» شروع کند چراکه اگر شروع نکند، مجددا مسائل قبلی و بعضاً بدتر به وجود می‌آید

نمی‌شود با روش‌های ۱۰ سال قبل رفتار کرد

 به نظر شما در حال حاضر فضای جامعه آمادگی برخورد‌هایی نظیر گشت ارشاد در زمینه حجاب را دارد؟

آن جریان سابق که با حرف‌های مخالفین برخورد می‌کرد، وجود ندارد و نمی‌شود که مانند ۱۰ سال قبل رفتار کرد. با توجه به اخلاق و خصوصیاتی که زنان دارند باید اهتمام کرد و اگر با مشی خوبی با آن‌ها رفتار کرد، روز به روز شرایط بهتر می‌شود.

البته خارجی‌ها نیز خیلی جوانان ما را اذیت می‌کنند، لذا امیدوار هستم اقدامی شود که جوانان ما متوجه شوند. خدا، پیغمبر و آخرت وجود دارد و بعد از اینجا باید به آنجا رفت. فکر می‌کنم این افکار در جامعه کوچک شمرده شده و مقداری از اخلاقیات قبلی دست برداشتیم.

البته همگان باید بدانند که ایران اسلامی، قرآنی، پیامبری و خدایی است، اما جوانان ما را رها نمی‌کنند و آن‌ها را اذیت می‌کنند و خراب کاری می‌کنند، اما در عین حال ما باید اخلاق اسلامی و انسانی را اجرا کنیم که همان بفرما است.

برخورد‌ها باید اخلاقی باشد نه تازیانه‌ای

گاهاً دولت به نوعی رفتار می‌کند که به نظر می‌رسد به جای جذب جوانان آن‌ها را دفع می‌کنند و ...

برخورد‌ها باید انسانی و اخلاقی باشد نه برخورد‌های تازیانه‌ای و چوبی. در مجموع انسان باید با انسانیت شروع کند و اسلام هم انسانیت را می‌خواهد. برای مثال به دختری گفته شود خدا شما را حفظ کند، لطف کنید و خانمی کنید مقداری مو‌های خود را بپوشانید، با این لفظ فکر نکنم مشکلی صورت بگیرد.

امیدوارم مردم به هوش باشند و به هوش بیایند و بهتر در مورد اسلام و قرآن حکم کنند. اسلام و قرآن صحیح و درست هستند و عمل به قرآن یکی از وظایف اساسی انسان است. مقداری فکر کنند درست خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • آیت الله مسعودی خمینی: برخورد‌ها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه‌ای
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)