Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یمنی «سبأنت»، ائتلاف سعودی در اقدامی یک کشتی حامل ۲۷ تن سوخت مازوت و گازوئیل را که راهی بندر الحدیده یمن بود، توقیف کرد.

مهندس «عمار الاضرعی» مدیر اجرایی شرکت نفت یمن به خبرگزاری «سبأ» یمن گفت: ائتلاف متجاوز (سعودی) کشتی «Voss Power» وس پاور را توقیف کرد و با وجود داشتن مجوز ورود از سوی سازمان ملل و با اینکه آن را مورد بازرسی قرار داد، مانع رسیدن آن به بندر الحدیده یمن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت: ادامه دزدی از کشتی‌های سوختی نمایانگر چشم بستن سازمان ملل بر درد و رنج ملت یمن است که در نتیجه محاصره انجام شده، رو به افزایش است.

او همچنین گفت ادامه توقیف کشتی‌های سوختی، نقض آشکار پیمانها، کنوانسیون‌ها و حقوق بین الملل و انسانی است و مسئولیت این اقدامات که تشدید درد و رنج ملت یمن را سبب می‌شوند، با سازمان ملل، جامعه جهانی، سازمان‌های بشری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائتلاف سعودی سوخت مازوت سوخت گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان