Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز بعدازظهر در حضور اصحاب رسانه و زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

تمرین امروز از ساعت ۱۶ پس از گفت‌و‌گوی یحیی گل محمدی با خبرنگاران شروع شد.

کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی پیش از ورود دیگر بازیکنان، وارد زمین شدند و به انجام تمرینات ویژه و اختصاصی خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پس از نیم ساعت کار با وزنه در سالن بدنسازی، وارد زمین شده و زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را با انجام حرکات کششی و نرمشی و دو‌های کوتاه گرم کردند و در ادامه، پاسکاری و استارت‌های کوتاه را در برنامه داشتند.

بخش بعدی تمرین به انجام حرکات ترکیبی اختصاص داشت که کمال کامیابی‌نیا هم در این مرحله شرکت کرد.

در بخش بعدی تمرین، بازیکنان به چهار گروه پنج نفره تقسیم شده و در دو گروه با استفاده از دروازه‌های کوچک در گوشه‌ای از زمین فوتبال بازی کردند که این بخش با هیجان خاصی پیگیری شد.

گلر‌های تیم هم زیر نظر داود فنایی تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را انجام دادند.

اصحاب رسانه پس از ۳۰ دقیقه از زمان آغاز تمرین، ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

در ادامه تمرین، فوتبال درون تیمی به مدت ۲۰ دقیقه در دستور کار قرار گرفت که طی آن، بازیکنان در قالب دو تیم سفید و قرمز یک بازی نزدیک و هیجانی را به نمایش گذاشتند. کریم باقری در تیم سفید حاضر بود و در کنار دیگر بازیکنان بازی کرد.

تمرین سه‌شنبه بعد از ۷۵ دقیقه به پایان رسید و بازیکنان بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند.

پرسپولیس تا روز جمعه که دومین بازی دوستانه خود را برابر تیم شهرداری آستارا انجام خواهد داد، دو جسله تمرینی دیگر را در برنامه دارد.

بیشتر بخوانید

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی