Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام فرانسوی تاکید کرد که برای بازگشت به مذاکرات وین با قدرت‌های جهانی هیچ شرط جدیدی نباید تعیین شود.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، یک مقام دفتر ریاست جمهوری فرانسه با بیان اینکه ایران برای جلوگیری از افزایش تنش باید به مذاکرات وین بازگردد گفت که نباید شرایط جدیدی در این خصوص تعیین شود چراکه مولفه‌های یک توافق مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع خبرنگاران تاکید کرد قدرت‌های جهانی که با ایران مذاکره می‌کنند باید متحد بمانند و چین نیز «مصمم‌تر دست به اقدام بزند».

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن، در واکنش به گفته‌های جان کربی، سخنگو و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، مبنی‌بر منتفی بودن هرگونه مذاکرت امنیتی بین آمریکا و روسیه درپی وقوع حمله تروریستی در حوالی مسکو، اعلام کرد که کشورش قصد ندارد برای مذاکرات امنیتی دنباله‌روی آمریکا باشد.

آنتونوف در عین تاکید بر ضرورت تلاش همه‌جانبه برای حل بحران تروریسم تاکید کرد: در شرایط فعلی آماده همکاری با کشورهای دوست که نیمی از جهان را شامل می‌شود هستیم؛ کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و کشورهای عضو بریکس.

او با اشاره به اینکه «ایالات متحده نمی‌تواند به‌تنهایی با تروریسم مقابله کند»، تاکید کرد که «این کشور به‌طور یک‌طرفه همکاری با روسیه برای مبارزه با تروریسم را متوقف کرده است، لذا روسیه نیز قصد ندارد برای حل بحران تروریسم دنباله‌روی آمریکا باشد».

روز جمعه ۲۲ مارس (۳ فروردین) حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکس در حوالی مسکو به کشته شدن دست‌کم ۱۳۹ نفر و زخمی شدن ۱۸۲ نفر دیگر منجر شد. یازده نفر در ارتباط با این حمله تروریستی دستگیر شده‌اند، از جمله ۴ فرد مسلح که قصد عبور از مرز اوکراین را داشتند.

دیگر خبرها

  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • الجزیره : قطب جنوب چه اهمیتی دارد و چرا قدرت های جهانی از جمله ایران برای حضور در این قطب تلاش می‌کنند؟ (فیلم)
  • بلومبرگ: ماکرون آمریکا را خشمگین کرد
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند
  • لسه‌فر چیست؟
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • کار و کاسبی جدیدی که این روزها در تهران داغ شد
  • حماس: نتانیاهو مسئول کامل شکست مذاکرات است
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم