Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@10:19:48 GMT

ترکیب تهاجمی سیتی برای رویارویی PSG

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۷۱۶۰

ترکیب تهاجمی سیتی برای رویارویی PSG

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسرسیتی از بازیکنان تیمش برای حساس‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین مصاف هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 22:30 در ورزشگاه پارک ده پرنس فرانسه، تیم‌های متمول و پرستاره پاری سن ژرمن و منچسترسیتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاریسی‌ها پس از شروع ناامیدکننده مقابل کلوب بروخه و کسب تنها یک امتیاز، به دنبال اولین پیروزی خود در فصل جدید رقابت‌ها هستند و سیتیزن‌ها با برتری 6 گله مقابل لایپزیش بهترین شروع ممکن را برای خود رقم زدند.

 

پپ گواردیولا که علاقه‌مند به آن است تا تیمش امشب دومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد و به صدرنشینی‌اش در گروه A لیگ قهرمانان اروپا ادامه بدهد، ترکیب تهاجمی را برای مصاف با PSG که از هر سه عنصر هجومی و نامدار خود یعنی نیمار، مسی و امباپه استفاده می‌کند، به میدان فرستاده است.

 

با نظر گواردیولا، ادرسون در خط دروازه منچسترسیتی امشب مقابل مثلث زهردار پاری سن ژرمن حضور خواهد داشت و کایل واکر، روبن دیاز، آیمریک لاپورت و کانسلو در خط دفاعی حضور دارند؛ رودریگو به عنوان هافبک دفاعی و کوین دی‌بروینه، برناردو سیلوا و جک گریلیش سه هافبک هجومی سیتیزن‌ها در مصاف امشب هستند.

 

ریاض محرز و رحیم استرلینگ نیز خط حمله منچسترسیتی را در مسابقه امشب شکل خواهند داد و روی نیمکت نیز بازیکنانی تاثیرگذاری چون گابریل ژسوس، فیل فودن و فرلان تورس نیز در اختیار گواردیولا هستند.

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه‌نویی ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را برابر ترکمنستان در دور چهارم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص کرد که به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قائدی و مهدی طارمی.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • شکار جدید گواردیولا: جذاب‌ترین 14ساله دنیا!‏
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • فرانسه - شیلی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد