Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «رسول هاشم‌کندی» سه‌شنبه شب افزود: امیدوارم در این مدتی که سرپرست فدراسیون هستم امانت‌دار خوبی باشم و جامعه دوچرخه‌سواری هم حواشی را کنار بگذارد. ما باید همدل و در کنار هم اتفاقات خوبی را برای این ورزش رقم بزنیم. تلاش می کنیم امورات را برای نفر بعدی که می‌خواهد در راس کار قرار بگیرد، تسهیل کنیم و این به نفع ورزشکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سعی می کنم وظیفه خودم را به نحو احسن انجام بدهم و فکر می کنم جامعه دوچرخه سواری نیز با من همکاری خواهد کرد. از محمود رشیدی رئیس پیشین فدراسیون نیز بخاطر فداکاری که داشت، تشکر می کنم. در اولین فرصت سعی می کنم مقدمات انتخابات را فراهم کنیم اما اساسنامه داخلی را باید به تایید اتحادیه جهانی برسانیم که دیگر مشکلی نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد در  دوچرخه سواری بیش از  یک اساسنامه وجود داشته باشد و کدام اساسنامه قرار است به تایید اتحادیه جهانی برسد گفت: مساله همین است و باید یک اساسنامه را با اتحادیه جهانی قطعی و طبق آن شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کنیم. مساله چالش برانگیزی خواهد بود و ممکن است مقداری زمان بر باشد اما قطعا این کار را انجام می دهیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد تعیین تکلیف تیم های ملی و آغاز برنامه ها برای بازی های آسیایی نیز گفت: هفته بعد ابلاغ های جدید را صادر می کنیم و تلاش می کنیم در امور جاری فدراسیون تعللی پیش نیاد و همه چیز طبق روال عادی انجام شود. فکر نمی کنم مشکلی داشته باشیم و کارها طبق روال عادی انجام خواهد شد.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که عنوان می‌شود انتخاب سرپرست مطابق اساسنامه نبوده و نگران نیست دوباره ارسال ایمیل هایی به اتحادیه جهانی آغاز شود، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان در سخنانی که داشت پاسخ این دوستان را داد و نگران این مساله نیستم و بر اساس روال قانونی انجام وظیفه می کنم. کسانی که ایمیل می زنند نگران باشند چون پیگرد قانونی دارد و کاری که می کنند خیانت نسبت به مسائل داخلی کشور محسوب می شود. 

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان اتحادیه جهانی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا