Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت کاهش دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت تاکید کرد.

حجت‌الاسلام احمد مروی امروز در دیدار دکتر بهرام عین اللهی ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: اکنون مسئولیت بزرگ سلامت، بهداشت و درمان مردم در دست جنابعالی و همکاران محترمتان قرار گرفته و از خداوند متعال و حضرت رضا(ع) درخواست می‌کنیم که شما را یاری کنند تا بتوانید با روحیه جهادی و انقلابی، تلاش و کوشش مضاعف، دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت را به حداقل برسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به این حوزه ادامه داد: طبق فرمایشات عالمانه ایشان، خود بیماری، یک غصه و مشکل برای مردم است، بنابراین نباید اجازه بدهیم تهیه دارو و تامین هزینه آن، غصه دیگری برای خانواده‌ها باشد، که انشالله امیدواریم با تلاش‌های شما و دولت جدید، این دغدغه به حداقل برسد.

با شجاعت دست مافیا را قطع کنید

مروی تاکید کرد: همانند برخی حوزه‌ها در حوزه بهداشت، درمان و دارو نیز برخی گروه‌های مافیایی وجود دارد که غصه مردم را دو چندان می‌کنند و لازم است برخورد جدی با آن‌ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: وزارت بهداشت هم از فعالیت این گروه‌های مافیایی آسیب می‌بیند و راهکار حل این مشکل این است که قاطعانه، با تدبیر و شجاعت دست این مافیا را قطع کنید تا تامین سلامت و بهداشت مردم در یک مسیر صحیح قرار گیرد.

آستان قدس نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد

وی در ادامه به نگاه و راهبرد آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و گفت: مسئولیت اصلی تامین نیازهای حوزه بهداشت و سلامت در کشور، استان خراسان رضوی و شهر مشهد بر عهده دولت و وزارت بهداشت است، اما ما نیز در آستان قدس رضوی نمی‌توانیم نسبت به مشکلات مردم در شرایطی مانند موج پنجم کرونا بی‌تفاوت باشیم.

مروی افزود: در مقابله با موج پنجم کرونا، هر آنچه ما در آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و درمان پای کار آوردیم، وظیفه‌ای بوده که به انجامش باور داشتیم و در حد امکانات و مقدوراتمان، در خدمت بیماران و کادر درمان بودیم.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی آستان قدس رضوی، وی ادامه داد: الحمدالله در سطح استان نیز تاکنون هماهنگی بسیار خوبی بین آستان قدس رضوی و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته و آنچه در مقابله با موج پنجم کرونا در شهر مشهد اتفاق افتاد، ثمره هماهنگی، همدلی و همکاری با نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مجموعه‌ها بوده است.

مروی همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات دکتر بحرینی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های آستان قدس رضوی با دانشگاه علوم پزشکی در دوره مسئولیت دکتر کیانی رئیس جدید این دانشگاه نیز استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حرم مطهر رضوي آستان قدس رضوی وزارت بهداشت حوزه سلامت تامین دارو کروناویروس کرونا در ایران پیک پنجم کرونا مافیای دارو آستان قدس رضوی حوزه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان دو طرح بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شدند، ابراز داشت: مرکز جامع سلامت میغان افتتاح و عملیات اجرایی پایگاه سلامت فدک آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر به دست وزیر بهداشت افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه پایگاه سلامت فدک نیز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بهادری منفرد ضمن بیان اینکه بازدید از بیمارستان امام حسین این شهر دیگر برنامه وزیر بهداشت بود، تصریح کرد: در این سفر توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه با وزارت بهداشت پیگیری شده است.

وی بابیان اینکه وزیر بهداشت از مرکز غربالگری، تشخیص و درمان این بیمارستان نیز بازدید کرد، افزود: توسعه این مرکز نیز با وزارت بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082130

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز