Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران با کسب دومین پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا، موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین روز از رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا امشب در حالی به میزبانی شهر در قطر برگزار شد که تیم ملی بانوان ایران دومین پیروزی‌اش را جشن گرفت و موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی 2022 به میزبانی چین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کشورمان از ساعت 20 به وقت تهران در دومین دیدار خود در گروه دوم مقابل اندونزی به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 این حریف را شکست داد.

شاگردان حمیده ایرانمنش که در نخستین مسابقه خود عصر امروز مالدیو را 3 بر صفر مغلوب کرده بودند، با 2 برد پیاپی در صدر گروه ایستادند و جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست آوردند تا یکی از 10 تیم آسیایی حاضر در این رویداد سال آینده لقب بگیرند.

تیم ایران باید برای صعود به جمع هشت تیم برتر یک دیدار را برابر ازبکستان یا قزاقستان برگزار کند و در صورت برتری، گام به مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد گذاشت.

تیم ایران در دوره قبلی این مسابقات در سال 2019 رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده بود.

در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا علاوه بر رقابت تیمی، بخش انفرادی و میکس دوبل همچون دوره‌های قبلی نیز وجود دارد. در دوره قبلی در سال 2019 چینی‌ها همه سکوهای قهرمانی در انفرادی و دوبل مردان و بانوان و همچنین میکس دوبل را از آنِ خود کردند.

در پایان مسابقات قهرمانی 2021 آسیا، 10 تیم نخست در بخش مردان و 10 تیم برتر در بخش بانوان جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب خواهند کرد.

آغاز لیگ برتر تنیس روی میز از آبان؛ آقایان رفت و برگشت، بانوان متمرکز

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز مسابقات قهرمانی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی