Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:36:32 GMT

افزایش 15 درصدی پرونده‌های وارده به دادگستری بناب

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۷۶۲۷

افزایش 15 درصدی پرونده‌های وارده به دادگستری بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید قاسمی‌وند امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از افزایش ۱۵ درصدی پرونده‌های وارده به دادگستری بناب در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: با وجود کمبود نیرو تلاش می‌کنیم رسیدگی به پرونده‌ها در اسرع وقت انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس ضمن تأکید بر حفظ کرامت انسانی مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضایی شهرستان خاطرنشان کرد: سعی شده با رفتار مناسب شأن و منزلت دستگاه قضایی حفظ شود.

رئیس دادگستری بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های علیرضا دهقان، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بناب برای محمد جلیلی، دادستان جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

قاسمی‌وند همچنین بر پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از رونق تولید تأکید کرد.

اقدام شایسته دادگستری شهرستان بناب در خرید و فروش رای در انتخابات

 فرماندار بناب تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی مراجعه‌کنندگان و مردم‌داری از خصوصیات بارز مسوولان قضایی و کارکنان دادگستری بناب است.

شهریار فتحی در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب دادستان را تأثیرگذارترین فرد در حوزه برقراری امنیت دانست و افزود: برقراری نظم و آرامش در شهرستان بناب را مدیون همکاری دستگاه قضایی به‌خصوص زحمات دادستان عمومی و انقلاب هستیم.

وی افزود: انصافاً در جریان برگزاری انتخابات در زمینه مقابله با خرید و فروش رأی و سایر موضوعات امنیتی آقای دهقان همکاری شایسته‌ای با اعضای شورای تأمین شهرستان داشتند و ضمن ایستادگی در مقابل برخی فشارهای بیرونی، بهترین و منطقی‌ترین تصمیمات را اتخاذ می‌کردند که به نوبه خودم از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

فتحی، رئیس شورای تأمین شهرستان بناب در ادامه با اشاره به مهاجرپذیر بودن این شهرستان و زندگی آنها در این شهرستان باعث شده که موضوعاتی نیز به وجود آید که با تدابیر دادستان محترم و همکاران تمام مشکلات حل شده است.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.

انتهای پیام/60004/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بناب کرامت انسانی دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع فارس تبریز شهریار فتحی فرماندار بناب دادستان عمومی و انقلاب دادگستری بناب شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: سال گذشته ورودی پرونده‌های مراجع قضایی استان در موضوع تصادفات، بیش از ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد.

وی افزود: با اجرای طرح طرح پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده، ارباب رجوع‌ها در دو هزار و ۲۳۷ مورد بدون تشکیل پرونده، به سمت بیمه‌ها ارجاع شدند و بیش از هزار و ۶۰۰ نفر، دیه خود را بدون آنکه پرونده‌ای در مراجع قضایی تشکل دهند، دریافت کردند. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: میانگین زمان ارجاع شکوائیه در محاکم استان کاهش ۵۶ درصدی داشته ودر نتیجه اقدامات انجام شده میانگین زمان ارجاع دادخواست ۲۱ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی