Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت فرهنگ کشور روسیه از ممنوعیت پخش فیلم «بندتا» ساخته پل ورهوفن که روایتی جنجالی از زندگی یک راهبه قرن هفدهمی است، خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، «بندتا» جدیدترین ساخته پل ورهوفن قرار بود روز ۷ اکتبر در سینماهای روسیه روی پرده برود.

در پی لغو پخش فیلم «بندتا» روزنامه مستقل روسی «Nezavisimaya Gazeta» با ابراز تاسف از این اتفاق با لحنی کنایه آمیز نوشت: مردم روسیه باید بپذیرند که ما برای آنها تصمیم می گیریم چه چیزی را می توانند تماشا کنند و چه چیزی را نمی توانند ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم لغو نمایش فیلم «بندتا» در حالی در روسیه گرفته شده است که روز گذشته ۲۷ سپتامبر جمعی از کاتولیک ها به نمایش فیلم در نیویورک اعتراض کرده و با کفرآمیز خواندن فیلم خواستار توقف نمایش این ساخته پل ورهوفن شدند.

بندتا» اولین بار در جشنواره «کن» ۲۰۲۱ در فرانسه به نمایش درآمد.

منبع: صبا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه کاتولیک نیویورک فرانسه درآمد رسانه روسیه کاتولیک نیویورک پل ورهوفن پل ورهوفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!

بلاروس اجازه پخش دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بدون نیاز به دریافت مجوز اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاع‌رسانی بلاروس با قطعنامه شماره 6 خود فهرست دارندگان حق پخش و چاپ را اضافه کرد که محتوای آنها بدون کسب اجازه قابل استفاده است.

اظهارات غیرمنتظره رئیس یوفا درباره روسیه

بر اساس این سند، فهرست دارندگان حقوق تعریف شده برای سال 2024 که ساکن کشورهای «غیر دوست» هستند و استفاده از محتوای خود را در بلاروس ممنوع کرده یا رضایت نداده‌اند، گسترش یافته است. اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این فهرست اضافه شد و پخش دیدارهای یورو 2024 بدون موافقت این اتحادیه در بلاروس مجاز است.

هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا از 25 خرداد با حضور 24 به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند