Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان شب تلخی را در سن سیرو تجربه کرد. آنها شایسته بازی کردند و حتی 10 نفره دقایق زیادی را مقاومت کردند اما نتوانستند امتیازی کسب کنند. 

میلان مقابل اتلتیکو مادرید بازی را بسیار خوب آغاز کرد و با 1 گل پیش افتاد اما پس از کارت زرد دوم و اخراج فرانک کسیه، شرایط بازی تغییر کرد. روسونری تا دقایق پایانی مقاومت کرد اما گل آنتوان گریزمان و پنالتی لوییس سوارز باعث شد اتلتیکو مادرید کامبک بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلانی ها به پنالتی وقت های تلف شده ای که توسط جونیت چاکر گرفته شد، به شدت معترض بودند و اسماعیل بن ناصر پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

شکست خوردن به این شکل، حتی با وجود آنکه ما تمام توان خود را در زمین گذاشتیم، سخت است. نتایج چنین بازی های بزرگی با جزئیات ریز رقم می خورد. جزئیات تفاوت را رقم می زند و شکست به این شکل واقعا آزاردهنده است. 

از بن ناصر در مورد صحنه پنالتی اتلتیکو مادرید سوال شد و او پاسخ داد:

وقتی این را می گویم، منظورم تمام اتفاقات است. درک نمی کنم. VAR وجود دارد و آنها تصمیم گیرنده هستند. نمی دانم چه بگویم. نمی توانیم کاری در این رابطه انجام دهیم. باید سرمان را پایین بگیریم و برای بازی بعدی آماده شویم. 

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! مسعود شجاعی به نساجی پیوست مصطفی آجورلو از کارگزار استقلال عبور می کند؟ | آغاز مذاکره برای انتخاب حامی مالی هم بازی کریستیانو رونالدو بودم حالا شیر فروش شده‌ام! جریمه نیکولو زانیولو پس از حرکت ناشایست خطاب به هواداران لاتزیو + عکس نارضایتی بازیکنان منچستریونایتد از رژیم غذایی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد