Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:02:56 GMT

پوچتینو: این گل لئو مسی دیگر به من تعلق داشت!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۸۱۰۹

پوچتینو: این گل لئو مسی دیگر به من تعلق داشت!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن واکنش جالبی به اولین گل لیونل مسی در لباس این تیم داشت.

به گزارش "ورزش سه"، امشب پاری سن ژرمن در دومین هفته لیگ قهرمانان در خانه خود پذیرای منچسترسیتی پرستاره بوده و در نهایت موفق شد این تیم را با دو گل مغلوب کند. لیونل مسی، ستاره جدید این تیم برای اولین بار در این دیدار با لباس پاری سن ژرمن موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریسیو پوچتینو مدعی شد مسی همیشه مقابل تیم های او گلزنی کرده و این گل دیگر به سرمربی پاری سن ژرمن تعلق دارم.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "به نظر من پاری سن ژرمن امشب نمایش خوبی از خود ارائه داد. ما می دانستیم که لحظات دشواری هم خواهیم داشت و امشب برای دقایقی در مقابل دروازه خودی خیمه زده بودیم. اما همچنین می دانستیم که هنگام حمله کردن باید چه سبکی را پیاده کنیم. سبک بازی یک تیم بر اساس گذر زمان ساخته می شود.

 

 

ما گروه مثبت و خوبی در اختیار داریم و من باید به بازیکنان پاری سن ژرمن برای این تلاش جمعی و فوق العاده تبریک بگوییم. البته همچنان مواردی برای پیشرفت وجود دارد. ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که هنوز در حال تمرین و سازگاری با شرایط است و هر عنصر جدیدی باید با سبک شما سازگار شود.

 

اما امشب ما توانستیم فشار حریف را در دقایق سخت مسابقه آنهم مقابل تیم بسیار خوبی مانند منچسترسیتی تحمل کنیم. ما می توانستیم بازی خود را ارائه داده و در مواقع لازم هم حمله کنیم.

 

گلزنی لیونل مسی؟ من بعد از گلزنی او جشن شادی به پا کردم. البته من معمولا بعد از گل های تیمم زیاد خوشحالی نمی کنم، اما امروز بعد از گل مسی از شدت شادی فریاد زدم. من به اندازه کافی برای دیدن این همه گلزنی لیونل مسی مقابل تیم های خودم وقت گذاشته بودم، پس امشب باید این گل او را جشن می گرفتم، زیرا این یکی دیگر متعلق به من بود."

پاری سن ژرمن موریسیو پوچتینو لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

مدافع اسلواکیایی پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در پایان فصل جاری از این تیم جدا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان اشکرینیار که تابستان اخیر به حضور 6 ساله‌اش در اینتر پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، ممکن است تابستان پیش رو و پس از تنها یک فصل حضور در این تیم از PSG جدا شد. روزنامه فرانسوی «اکیپ» چاپ پاریس در این خصوص گزارش داد؛ اشکرینیار 29 ساله ممکن است در تابستان پیش رو به حضورش در پاری‌سن‌ژرمن پایان دهد.

مدیران پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد این مدافع اسلواکیایی ناراضی و بر این باور هستند که او آن‌طور که باید در این تیم جواب نداده است، به همین خاطر ممکن است در پایان فصل جاری او را در لیست فروش قرار دهند. عملکرد اشکرینیار نتوانسته کادر فنی پاری‌سن‌ژرمن را متقاعد کند و در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای او هستند.

اوسیمن در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن

اشکرینیار که تا پایان ماه ژوئن 2028 تحت‌قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در 26 بازی برای به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن