Web Analytics Made Easy - Statcounter

جسور یاخشی‎‌بوئف شاید هرگز فکرش را نمی‌کرد که در سانتیکگو برنابئو گلزنی کند؛ حتی لحظاتی بعد از گل هم او ناباورانه دستش را روی چشمش گذاشته بود و نمی‌دانست در این لحظه رویایی باید چه کند.

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 24 بازی شریف مولداوی و رئال مادرید، ارسال روی دروازه کورتوا در حالی به یاخشی بوئف رسید که رئالی‌ها تصور نمی‌کردند ضربه این بازیکن دروازه‌شان را باز خواهد کرد اما یاخشی‌بوئف با ضربه سری دقیق به زاویه مخالف توپ را به گوشه دروازه رئال فرستاد و در کمال ناباوری تیمش را پیش انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غافلگیری بزرگ رئال مادرید توسط بازیکنی رقم خورد که از معدود لژیونرهای فوتبال ازبکستان در قاره سبز محسوب می‌شود. بازیکنی که به صورت قرضی به لیگ موالداوی آمده و امشب پس از گل، جلوی چشمش را گرفت و بی آن که خوشحالی کند، به این لحظه استثنایی در فوتبالش فکر کرد. او چند ثانیه بعد دوباره خواست کند اما انگار آماده چنین اتفاقی در سانتیگو برنابئو نبود.

بی گمان این گل برای فوتبال ازبکستان اهمیت بسیار زیادی دارد. جسور 24 ساله که از فرصت لیگ قهرمانان تاکنون به بهترین شکل استفاده کرده، حالا باید تلاش بیشتری انجام دهد تا نظر تیمهای بزرگتری را در قاره اروپا به خود جلب کند تا شاید سری بعدی که به تیمی مهم گل زد، دیگر برایش تا این حد باورنکردنی نباشد!

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، مک‌منمن سابقه چهار سال بازی برای رئال را دارد و با این تیم دو لیگ قهرمانان را فتح کرد. در فینال سال 2000 برابر والنسیا او زننده یکی از سه گل رئال بود و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2002 نیز یکی از دو گل رئال را در نوکمپ به بارسا زد و نقش مهمی در قهرمانی رئال داشت.

مک‌منمن که برای سیتی هم دو فصل بازی کرده، در آستانه بازی برگشت دو تیم گفت: «حالا لیگ قهرمانان واقعی شروع می‌شود و این یک فینال زودهنگام است. قبلاً گفته بودم که رئال مادرید برای صعود باید چند گل در برنابئو بزند و برنده به اتحاد برسد. بازی رفت ولی 3-3 شد، بنابراین منچسترسیتی باید شانس اصلی صعود باشد. آنها قهرمانان فعلی رقابت‌ها هستند، تیمی در بهترین فرم که به صدر لیگ برتر بازگشته‌اند. من شانس زیادی برای صعود رئال نمی‌بینم.»

مک‌منمن ادامه داد: «نسبت به سال قبل، رئال مادرید تیم بهتری دارد. آنها بلینگام را دارند، اما وقتی شما به طور کلی ترکیب دو تیم را مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که رئال مادرید به اندازه منچسترسیتی قدرتمند نیست.»

دیگر خبرها

  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!