Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در سوریه زمان برگزاری دور جدید نشست کمیته قانون اساسی این کشور را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، «گیر پدرسون» اعلام کرد که دور جدید نشست کمیته قانون اساسی سوریه در تاریخ ۱۸ ماه میلادی آینده (۲۶ مهر) خواهد شد.

پدرسون در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت که نشست کمیته بررسی قانون اساسی سوریه ۱۸ اکتبر آینده در ژنو برگزار خواهد شد و دعوتنامه ها برای حضور در ششمین دور نشست این کمیته ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که «بسام صباغ» در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد بر مخالفت دمشق با هرگونه دخالت خارجی در کار کمیته بررسی قانون اساسی سوریه تاکید کرد.

«بسام صباغ» در نشست شورای امنیت گفت: قانون اساسی و هر چیز مربوط به آن یک موضوع سوری است که توسط خود سوری‌ها و بر اساس اصل حاکمیت، استقلال و وحدت و تمامیت ارضی که تمام قطعنامه‌های شورای امنیت بر آن تاکید دارند، تعیین می‌شود.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در بخشی دیگر از سخنانش روند مصالحه در استان درعا را نشانگر تاکید دمشق بر بازگشت امنیت و ثبات به تمام سوریه عنوان کرد.

بسام صباغ همچنین بر ضرورت خاتمه دادن به جنگ تحمیل شده علیه سوریه و پایان حضور نظامی غیرقانونی بیگانگان در خاک این کشور و رفع تحریم‌های آمریکا و غرب علیه سوریه و حمایت از تلاش‌های دمشق در مبارزه با تروریسم و بازگشت صلح و امنیت به سوریه و بازسازی زیرساخت‌های آسیب دیده این کشور تاکید کرد.

کد خبر 5315841

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه گیر پدرسون کمیته قانون اساسی سوریه ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه طالبان سوریه فلسطین کره شمالی مجمع عمومی سازمان ملل متحد طالبان افغانستان ترکیه ایران عربستان سعودی قانون اساسی سوریه شورای امنیت سازمان ملل نشست کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)

هفتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، چون مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) شده بود، میزبان زوج‌های جوان برای برپایی عقد واقعی یک زوج در غرفه ازدواج آسان نمایشگاه قرآن بود. زوج‌هایی به همت گروه جهادی احیاگران سنت نبوی یا مراحل مشاوره تا عقدشان را با کمک مشاوران این گروه سپری کردند، یا در ابتدا از سوی معرفین موسسه زمینه آشنایی‌شان فراهم شده و تا مرحله ازدواج دائم پیش رفتند. بعد از آنکه عاقد عقد زوج را جاری کرد، بقیه زوجین کیک‌هایی که گفته می‌شد ۱۵۰ کیلوست برش زدند، تا بین مردم توزیع شود. 

البته اگرچه پیش مراسم عقد مراسم رونمایی مجموعه کتب «سردلبران» با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن سوی مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری بود، اما بعد از اتمام مراسم وزیر با همان لبخند همیشگی به میان زوجین آمد و از خدا خواست ازدواجشان منشا خیر و برکت یا به تعبیری پر فرزند باشد.

سایر نشست‌ها مانند برگزاری نشست بررسی نقش قرآن در کشور‌های عرب معاصر، برگزاری نشست مشترک وزرای فرهنگ و اقتصاد جهت تبیین شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم»، سلسله نشست‌های تخصصی نهج‌البلاغه، نشست تخصصی حکمرانی قرآنی و ... طبق منوال همیشگی در نمایشگاه قرآن در حال برگزاری بود. 

با این حال، اسماعیلی در هیات دولت به استقبال مردم از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پرداخت و گفت: از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم و با استقبال مردم مواجه شده است. از طرفی، کتاب‌های اندیشمندان غیر اسلامی تا ۱۰۰ جلد منتشر خواهند شد. شب گذشته برای نخستین بار پیرو پیوست فرهنگی شعار سال جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد برگزار کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • اصل ۴۴ قانون اساسی دقیق اجرا شود/استفاده از بخش تعاونی برای جهش تولید ضروری است
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳
  • آیا در قانون اساسی پیروان ادیان شناخته نشده، حق تحصیل و استخدام ندارند؟/ آیا گزینش در قانون اساسی وجود دارد؟
  • آمریکا اشتباه می‌کند قطعنامه‌ی شورای امنیت الزام آور است
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو