Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدریکو والورده از شکست مقابل تیم شگفتی ساز شریف بسیار عصبانی است.

فدریکو والورده بعد از شکست 2-1 خانگی رئال مادرید مقابل شریف در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، معتقد بود که در صورت عدم دریافت گل دوم، شانس خوبی برای کسب پیروزی در دقایق پایانی داشتند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، هافبک اروگوئه ای لوس بلانکوس در پایان بازی گفت:

متأسفانه به چیزی که می خواستیم نرسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق پایانی مسابقه با اطمینان بازی می کردیم اما روی حرکتی که درست عمل نکردیم، گل دوم وارد دروازه شد. نمی توانیم اجازه دهیم که بازیکنی از حریف در گوشه محوطه یارگیری نشده به توپ برسد. تقصیر همه است و اگر آنها به گل دوم نمی رسیدند، شانس بسیار خوبی برای کسب پیروزی داشتیم. حریف هم نقاط قوت و کیفیت خاص خود را داشت. حرکت آنها روی گل اول خوب بود، در حالیکه گل دوم آنها بیشتر روی اشتباه ما به ثمر رسید. باید این شرایط را تغییر دهیم، نمی توانیم همگی جلو برویم و باید روی یارگیری بازیکنان حریف هم تمرکز کنیم.

این اتفاقات معمولاً برای ما رخ می دهند. قبل از اینکه واکنش نشان دهیم، منتظر گلزنی حریف می مانیم. باید روی این مسئله کار کنیم. چند حرکت خوب هم داشتیم، اما گاهی اوقات گل از راه نمی رسد. ناراحت و عصبانی هستیم. می توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم اما فوتبال همین است. وقتی یک تیم گل می زند، دیگری نمی تواند و همه چیز علیه شما پیش می رود.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! مسعود شجاعی به نساجی پیوست مصطفی آجورلو از کارگزار استقلال عبور می کند؟ | آغاز مذاکره برای انتخاب حامی مالی هم بازی کریستیانو رونالدو بودم حالا شیر فروش شده‌ام! جریمه نیکولو زانیولو پس از حرکت ناشایست خطاب به هواداران لاتزیو + عکس نارضایتی بازیکنان منچستریونایتد از رژیم غذایی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان گفت: من به‌عنوان بازیکن و مربی روبه‌روی قرقیزستان حضور داشتم، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی داشته و مطمئنا ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

او با بیان اینکه قرقیزستان تیم خوب و فیزیکی است، ابراز کرد تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص کنار رفتن ژاپن از جام ملت‌های آسیا و جام جهانی گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحتم؛ آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد؛ کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی یادآور شد: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است؛ همین موضوع موجب می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند. خوشحال هستم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها در کنار آنها یاد می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد