Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری سما فلسطین، شبکه ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش داد؛ برآورد پدافند هوایی ارتش این رژیم این است که در درگیری‌های آتی در مرز‌های شمالی یا مرز‌های غزه، حماس و حزب الله از پهپاد‌های انتحاری علیه این رژیم استفاده خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی معتقد است که این پهپاد‌ها حامل مواد منفجره هستند و می‌توانند اهداف خود را با دقت، منهدم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش مدعی است، حماس و حزب الله در تلاش هستند که به چنین پهپاد‌هایی دست پیدا کنند و دانش آن را از جمهوری اسلامی ایران به دست آورند تا به صورت بومی تولید کنند.

شبکه ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی در این گزارش آورده است: حملات هوایی رژیم صهیونیستی در منطقه، با هدف تضعیف این توانمندی‌های مدرن صورت می‌گیرد.

پیش از این نیز تحلیلگران نظامی آمریکا با تحلیل جنگ۱۲ روزه غزه و با پی بردن به توان جدید نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در بکار گیری پهپاد‌های نظامی، صراحتا اذعان کردند که زنگ‌های خطر برای پایگاه‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه به صدا در آمده و برای نخستین بار آمریکا فاقد برتری کامل هوایی است.

نظامیان غاصب صهیونیست ۲۰ اردیبهشت گذشته حملات و تجاوز‌های وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند و گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوز‌های صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۱روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت در یک نشست سه ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین رژیم صهیونیستی پهپاد انتحاری حماس حزب الله لبنان اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: مقابل حماس، حزب‌الله و ایران شکست خورده‌ایم

به گزارش روز دوشنبه روزنامه صهیونیستی روزنامه یدیعوت آحارنوت، میکی زوهار وزیر موسوم به فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در مقابل حماس شکست خورد و هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر) روی داد.

وی گفت: اسرائیل در مقابل حزب الله شکست خورد که به طور مداوم به ما حمله می‌کند و باعث شد که ساکنان شمال فلسطین اشغالی از آنجا تخلیه شوند. اسرائیل مقابل ایران نیز شکست می‌خورد که در حمله مستقیم به اسرائیل تردید نمی‌کند.

وزیر رژیم صهیونیستی بدون توجه به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در شش ماه جنگ علیه نوار غزه و موضع انفعالی آن در قبال حزب الله لبنان و قدرت موشکی و پهپادی ایران گفت: باید به‌طور قوی به حمله ایران پاسخ داد. پاسخ ضعیف به این تجاوز بی‌سابقه و به کارگیری منطق دیگر قدیمی شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • لبنان: اسرائیل منطقه را به جنگ می‌کشاند
  • وزیر اسرائیلی: در برابر حماس و حزب‌الله شکست خوردیم
  • وزیر صهیونیست: مقابل حماس، حزب‌الله و ایران شکست خورده‌ایم
  • حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان
  • گلوبال تایمز: استفاده از پهپاد‌ها فشار قابل توجهی به پدافند اسرائیل وارد کرد
  • فیلم| گزارش رسانه خارجی از حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل