Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:35:12 GMT

صعود از پله های برج میلاد توسط بیمار ام اس +عکس

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۸۲۹۷

صعود از پله های برج میلاد توسط بیمار ام اس +عکس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: برج میلاد بیمار ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهار کرد: امتیاز گرفتن در این بازی برای مردم خوزستان بسیار مهم و حساس است. امیدوارم بتوانیم با یک بازی شایسته و تماشاگر پسند که مردم خوزستان دوست دارند فردا مقابل مس رفسنجان امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول نگه داریم.

وی افزود: متاسفانه تیم‌های خوزستانی اوضاع و احوال مناسبی ندارند و در این مقطع یکی از تیم‌ها باید سقوط کند. امیدوارم مردم خوزستان که همین فوتبال را دارند، با این فوتبال خوشحال باشند و ما آن‌ها را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: باید وضعیت تیم‌های خوزستانی کالبدشکافی شود و بزرگان فوتبال خوزستان درباره این موضوع به یک نظر متحد برسند. باید هم‌اندیشی صورت بگیرد و تفکرات خوبی پشت این قضیه باشد.

ویسی گفت: فولاد را دو بار به من دادند که هر دو بار بیمار بود. متاسفانه بار اولی که فولاد را به من دادند پنجره نقل و انتقالات بسته بود و پنج، شش بازیکن جدا شده بودند و در هفته چهارم اتفاقات ناگواری برای من افتاد. اکنون هم در شرایطی تیم را به من دادند که برای نیفتادن می‌جنگیم و تمام وجودم را می‌گذارم و از مردم و تمام مسئولان خواهش می‌کنم که نه تنها به منِ فولادی بلکه به استقلال خوزستان و نفت آبادان هم کمک کنند تا اتفاقات ناگواری رقم نخورد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: اکنون بحث باز کردن مسائل نیست و همه باید متحد باشیم و به هم کمک کنیم تا تیم‌های خوزستانی بیشتر از این آسیب نبینند تمام تمرکز من نیز روی این موضوع است. از همه می‌خواهم کمک کنند تا در پایان فصل اتفاقات خوبی برای فولاد رقم بخورد.

او در پاسخ به این سوال که چه کسی را در شرایط به وجود آمده برای فولاد مقصر می‌دانید؟ گفت: من وقتی تیمی را قبول می‌کنم باید گذشته را فراموش کنم و نباید سرمربی قبلی را زیر سوال ببرم، زیرا او با تفکرات خودش تیم را می‌بندد و محترمانه نیست که درباره تفکرات او صحبت کنم. من یا هدایت تیمی را قبول نمی‌کنم یا اگر هم پذیرفتم باید با تمام وجود کار کنم.

ویسی عنوان کرد: فصل گذشته در شرایطی به نفت آبادان پیوستم که ۸ امتیاز عقب بودیم، ولی راجع به سرمربیان قبلی صحبت نکردم، زیرا زیبنده نیست. باید درباره وضعیت تیم‌های خوزستانی کالبدشکافی شود و زیبنده فوتبال خوزستان نیست که در بین ۴ تیم قعر جدول، ۳ تیم آن از استان خوزستان باشند.

او در پاسخ به این سوال که فراز کمالوند از زمانی که هدایت صنعت نفت را پذیرفته است بار‌ها به بد بسته شدن تیمش توسط سرمربیان قبلی اشاره داشته، اما شما اکنون می‌گویید سرمربی قبلی مقصر نیست، آیا فکر نمی‌کنید در صورتی که اتفاق ناگواری برای فولاد رقم بخورد این اتفاق پای عبدالله ویسی نوشته می‌شود؟ گفت: صد درصد پای من نوشته می‌شود. من راننده یک اتوبوس هستم که شاید با مشکلی مواجه باشد، ولی رانندگی این اتوبوس را پذیرفته‌ام و اکنون هم هدایت فولاد را قبول کردم و باید تمام مسائل آن را بپذیرم و با تمام وجود پای آن ایستاده‌ام. مربی و مدیری مقصر نیست و اگر هر اتفاق ناگواری برای فولاد رقم بخورد صد درصد عبدالله ویسی مقصر است. می‌گویند خداگو با خداجو فرق دارد، حقیقت با هیاهو فرق داردـ اینکه بخواهیم مردم را گول بزنیم خوب نیست و لطفاً عوام فریبی نکنیم. با تمام احترامی که برای همکاران خودم قائل هستم باید بگویم یا هدایت تیمی را قبول نکنید یا اگر هم پذیرفتید داستان درست نکنید.

ویسی افزود: زمانی که به صنعت نفت آبادان رفتم ۶ بازیکن جدا شده بود و هیچ بازیکنی اضافه نکردیم، اما در ۸ هفته اتفاقات خوبی رقم خورد. من از هفته یازدهم نیم فصل اول قصد جدایی از صنعت نفت آبادان را داشتم و با توجه به تعطیلی لیگ برای بازی‌های تیم ملی، باشگاه نفت آبادان ۷۰ روز وقت داشت و می‌توانستند تیم ببندند پس برای مردم داستان درست نکنند و مردم را گول نزنند. مردم خوزستان ساده هستند، ولی آن‌ها را طور دیگری نبینند. باز هم تاکید می‌کنم لطفاً عوام فریبی نکنید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که یک کارشناس عنوان کرده صنعت نفت آبادان رفاقتی بسته شده بود، عنوان کرد: هر سرمربی وقتی می‌خواهد تیمی را ببندد خودش می‌داند باید چگونه تیم ببندد. همه دنیا من را می‌شناسند و همه دنیا هم کمالوند را می‌شناسند.

دیگر خبرها

  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)
  • سحرگاه بیم و امید ۴محکوم به مرگ پای چوبه دار
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • عیادت بیمار، عیادت خداست
  • تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید