Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس در رابطه با «تعلل در اجرای شدن قانون مالیات بر خانه‌های خالی» گفت: آمارهایی به دست‌مان می‌رسید مبنی بر اینکه برخی افراد 500- 600 خانه دارند و یا برخی بانک‌های دولتی هزار و دو هزار خانه دارند که خالی مانده است.

«کمال حسین‌پور»، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با «تعلل در اجرای شدن قانون مالیات بر خانه‌های خالی» گفت: در دولت قبل در این زمینه شاهد همکاری نبودیم ولی در دولت فعلی، کمیسیون عمران با آقای رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، صحبت‌هایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این زمینه با وزیر اقتصاد گفت‌وگوهایی داشته‌ایم. 

او ادامه داد: چندین بار قانون مالیات بر خانه‌های خالی را پیگیری کردیم، هیچ مانعی برای عدم اجرایی شدن این قانون وجود ندارد. طرح مصوب شده مجلس نتایج و بهره‌های خوبی به همراه دارد زیرا ساعت‌ها برای تدوین و تصویب این قانون در مجلس وقت صرف کرده ایم دلیلی برای عدم اجرای آن، وجود ندارد. 

عضو کمیسیون عمران در مجلس یازدهم بیان کرد: آمارهایی به دست‌مان می‌رسید مبنی بر اینکه برخی افراد 500- 600 خانه دارند و یا برخی بانک‌های دولتی هزار خانه و دو هزار خانه دارند که خالی مانده و در همین راستا این طرح مصوب و سامانه اطلاعاتی خوبی هم راه‌اندازی شد. با این طرح هر بانکی که وارد کارهای بنگاهی شود از آن اطلاع خواهیم داشت.

او در خصوص موانع موجود بر سر راه این طرح گفت: گاهی دستگاه‌هایی هستند که به ضررشان است و مانع تراشی‌هایی را ایجاد می‌کنند که این موانع وجاهت قانونی ندارد. باید قانون مالیات بر خانه‌های خالی هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

انتهای پیام/ 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مالیات دولت راه و شهرسازی اقتصاد مجلس قانون وزیر راه و شهرسازی مجلس یازدهم کمال حسین پور قانون مالیات بر خانه های خالی خانه دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند

به گزارش جماران؛ مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت:

‌‎رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم ‎حرام شرعی است، هم ‎حرام سیاسی است... منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پ.ن: بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • تذکر به برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در مساله حجاب
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • برخی مسؤولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • فرار مالیاتی پزشکان با پوزهای نمایشی
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک