Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر هادی نوروزی در آستانه برگزاری ششمین سالگرد فوت کاپیتان فقید پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص زمان و شرایط برگزاری این مراسم ارائه کرد.

معصومه ابراهیم پور در گفت و گو با خبرگزاری برنا در خصوص برگزاری مراسم سالگرد هادی نوروزی اظهار داشت: سال قبل  به خاطر کرونا این مراسم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار شد و خوشبختانه مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس امسال هم با همکاری دوستان  قرار است مراسم ششمین سالگرد هادی را بر سر مزارش برگزار کنیم و همه در تلاش هستیم این مراسم هم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود. 

او در ادامه افزود: زمان دقیق سالگرد هادی روز نهم مهرماه است اما برای ایجاد شرایط بهتر برای حضور در مراسم، تصمیم گرفتیم مراسم را روز 5 شنبه برگزار کنیم. این مراسم قرار است  از ساعت 14/24 دقیقه در روستای کپورچال برگزار شود. ضمن این که در این مراسم قرار است یاد چهره هایی مثل مهرداد میناوند، علی انصاریان، مهرداد اولادی، نادردست نشان، سیروس قایقران نیز زنده شود.

همسر هادی نوروزی  در ادامه تاکید کرد: پیشاپیش از همه عزیزانی که در این مراسم حضور پیدا می کنند، تشکر می کنم. ما از پرسپولیسی ها هم برای شرکت در این مراسم دعوت کرده ایم  البته همه ما شرایط کرونایی را درک می کنیم و با توجه به این موضوع و در پیش بودن بازی تدارکاتی برای پرسپولیس و شرایط خاص این تیم انتظاری از کسی نداریم و می دانیم شرایط به گونه ای است که امکان حضور در این مراسم برای شان سخت است. موفقیت پرسپولیس یکی از آرزوهای هادی بود.  امیدوارم پرسپولیس در بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا  نتایج خوبی را به دست آورد  و به قهرمانی برسد تا روح هادی از این اتفاق خوب شاد شود.

او در پایان با اشاره به سال‌هایی که از فوت هادی نوروزی گذشته، گفت: در این 6 سال روزهای سختی را پشت سرگذاشتم اما تمام توان و تلاشم را به کار گرفتم تا بتوانیم هانی و هانا را به عنوان یادگاری های هادی به بهترین نحو بزرگ کنم و شرایط خوبی را برای آنها رقم بزنم، اتفاقی که باعث شادی و آرامش روح پدرشان می شود. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بازی پرسپولیس شادی پرسپولیس سالگرد همسر هادی نوروزی کاپیتان نهم مهرماه هادی نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟