Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، چند روز قبل ماموران پلیس با تماس مردمی در جریان اقدام به خودکشی دختر 25 ساله ای از یک پل عابرپیاده در بزرگراه جلال آل احمد قرار گرفتند و با هماهنگی مقام قضایی به محل حادثه اعزام شدند.

عقربه ها ساعت 5 صبح را نشان می داد که ماموران پلیس پس از مراجعه به محل حادثه پی بردند که دخترجوان جلوی چشمان پدر و مادرش به بالای پل عابرپیاده ای در بزرگراه جلال آل احمد رفته و قصد دارد به زندگی خود پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پلیسی در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند که دختر 25 ساله مشکل روحی و روانی دارد و قرص های اعصاب خود را مصرف نکرده است و در حال خودش نیست.

ماموران پلیس و مقام قضایی حاضر در صحنه پس از مشاوره 30 دقیقه ای به دخترجوان او را از خودکشی منصرف کردند و با کمک نیروهای آتش نشانی به جای امن منتقل کردند.

بنابراین گزارش، ماموران پلیس با دستور مقام قضایی دخترجوان را که از خودکشی نجات پیدا کرده بود به یک بیمارستان روان پزشکی در تهران معرفی کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودکشی حادثه خودکشی اخبار حوادث بزرگراه پدر و مادر جلال آل احمد خودکشی خودکشی دختر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مهدی قائدی مهدی قائدی و همسرش مهدی قائدی فوتبال قیمت علی دایی دنیا جهانبخت بازار آزاد ریحانه پارسا ریحانه پارسا بازیگر ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تظهار کرد: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد آمریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم و جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...