Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم اختراعات ایران به مسابقات بزرگ نوآوری و تکنولوژی جهانی تکنوفست ترکیه بزرگ‌ترین رقابت‌های شرق جهان اعزام شده است. - اخبار اجتماعی -

"امیرعباس محمدی کوشکی" سرپرست تیم اختراعات ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم از اعزام تیم اختراعات ایران به مسابقات بزرگ نوآوری و تکنولوژی جهانی تکنوفست ترکیه بزرگ‌ترین رقابت‌های شرق جهان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 150 کشور و بیش از یک میلیون شرکت‌کننده از سراسر جهان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی گفت: چهارمین جشنواره هوا و فضانوردی و فناوری "تکنوفست استانبول" در محل فرودگاه آتاترک در شهر استانبول برگزار می‌شود. این جشنواره از سوی بنیاد تیم فناوری و وزارت صنایع و فناوری ترکیه، ریاست جمهوری سازمان‌های نظامی و علمی جهانی دانشگاه‌ها و مراکز نوآوری معتبر و مهم جهانی سازماندهی شده و با حمایت مؤسسات و شرکت‌های مهم کشور برگزار می‌شود.

سرپرست تیم اختراعات ایران با بیان اینکه مسابقات فناوری در 12 دسته مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: افراد در هر سنی از دانش‌آموزان دبستانی تا کارآفرینان می‌توانند با پروژه‌های خود در مسابقات شرکت کنند و همچنین از پشتیبانی تجهیزات فنی نیز بهره‌مند شوند. تیم نوآوری و اختراعات ایران نیز در رشته هوش مصنوعی_رباتیک نوآوری‌های مرتبط با حوزه سلامت اینترنت اشیا و محیط زیست با چندین پروژه که در هر پروژه تعدادی نوآوری و اختراع وجود دارد به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی ادامه داد: جام جهانی هکرهای رایانه‌ای و هواپیماهای بدون سرنشین در تکنوفست برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین رقابت‌های جهانی به شمار می‌رود. این جشنواره پر از سمینار و مسابقات فناوری و نمایشگاه‌های تکنولوژی و اختراعات است. اسامی تیم اعزامی نیز شامل "امیرعباس محمدی کوشکی، علی نهایت فخار، امیر افیونی، محمد جواد پاپی‌زاده، فاطمه ابراهیمی مفرد، زهرا قضاوی، پرینا  ابوالقاسمی، علی بکلری بکلر، نیکی حدادزاده، پارسا علوی، رهارستمی، احمد یازرلو، ایمان قربانی، امیرمهدی افسری، شقایق یازرلو و مریم اژدر" است.

محمدی خاطرنشان کرد: این مسابقات در رشته‌های رباتیک، هوش مصنوعی، رقابت پهپادها، رقابت راکت، رقابت رباتیک، رقابت هوش مصنوعی، مسابقه حمل و نقل هوشمند، مسابقه طراحی موتور جت، مسابقه سیستم‌های بدون سرنشین زیرآبی، مسابقات خدمات‌رسانی بشری، مسابقه شبیه‌سازی پهپاد، مسابقه خودروهای برقی، مسابقه طراحی خودروهای پرنده و رقابت پهپاد جنگنده‌ها است.

فیلم/ افتخارآفرینی تیم اختراعات ایران بدون حمایت‌های دولتی38 مدال جهانی تیم اختراعات ایران رونمایی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اختراع اختراع تیم اختراعات ایران برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون جودو، سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود که تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا قرار بود بامداد پنجشنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها نیز با مشکل روبرو شد.   اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم برای حضور جودوکاهای کشورمان در مراسم وزن کشی و‌ قرعه کشی مسابقات را انجام داد و بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای ساعت ۱۸ پنجشنبه (۳۰ فروردین) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شد تا ملی پوشان کشورمان ابتدا به مقصد دبی سفر کنند و پس از آن به کشور هنگ کنگ اعزام شوند، اما متاسفانه باز هم مسئولان فرودگاه از تاخیر در پرواز‌های امارات خبر دادند.   این تاخیر‌ها و لغو پرواز‌ها برای چندین بار و در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز (۳۱ فروردین) پس از ۳۰ ساعت انتظارِ ملی پوشان کشورمان در سالن انتظار، تمام پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) لغو و در نهایت تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان بخاطر زمان کم باقی مانده تا مراسم قرعه کشی و وزن کشی مسابقات از سفر به این رقابت‌ها بازماندند و جودوکاهای کشورمان فرصت حضور در سی و دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد
  • بررسی نقش هولدینگ های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری کشور در اصفهان هستیم
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند