Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:48:00 GMT

شهردار جدید سنندج فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۹۰۱۳

شهردار جدید سنندج فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج سه شنبه شب در این مراسم اظهار کرد: قدردان خدمات و تلاش‌های حشمت الله صیدی شهردار اسبق سنندج هستیم.

وی افزود: در زمان تصدی صیدی شاهد معرفی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در جهان بودیم و خدمات بسیاری در حوزه عمرانی و فضای سبز صورت گرفت.

زارعی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر دور ششم نیز کسی را برای تصدی شهردار انتخاب کردند که خود منتخب مردم بوده و چهار دوره نماینده آنها در شورای شهر بوده است لذا هیچ عذر و بهانه‌ای را از آقای رشیدی برای کم کاری قبول نمی‌کنیم و از وی انتظار داریم به معیشت و رفاه پرسنل و به امر حقوق شهروندی توجه ویژه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلوگیری از رانت و فساد در شهرداری و توجه به حقوق معلولین در سطح شهر از دیگر مواردی است که از شهردار جدید سنندج انتظار داریم در این خصوص تمام توان خود را به کار گیرد.

وی اظهار داشت: توجه به امنیت روحی شهروندان ضروری است و شهردار جدید سنندج باید در این راستا تلاش کند.

حشمت الله صیدی شهردار اسبق سنندج در این مراسم از همراهی همه کارکنان شهرداری تقدیر کرد و افزود: همواره خود را خادم مردم سنندج می دانم و در هر جایگاه خدمتی باشم با تمام توان به همشهری‌ها و هم استانی‌هایم خدمت خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات شهری، محیط زیست و فضای سبز در طول چهار سال گذشته اقدامات قابل توجهی انجام شده است؛ گفت: احداث بوستان ۲۰ هکتاری تفریحی، ورزشی و فرهنگی کوچک ره ش، احداث پارک مشاهیر کورد در آبیدر، احداث یک هکتار فضای سبز در کمربندی آبیدر و ساماندهی پارک امانیه و امیریه و ساماندهی میدان هفت آسیاب از جمله این طرح‌ها است.

صیدی افزود: همچنین در این دوره احداث مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در آبیدر سنندج انجام شد که می‌تواند در تأمین نشاط و شادابی نسل جوان بسیار تأثیرگذار باشد.

شهردار اسبق سنندج همچنین به اجرای پروژه بزرگ «سنه سنتر» اشاره کرد و گفت: این مجتمع تجاری در بلوار پاسداران و با مشارکت سرمایه گذار خارجی از اقلیم کردستان در حال احداث است.

وی اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیر همسطح توحید، احداث بلوار ۲۴ متری عباس کندی در آبیدر، احداث تقاطع غیر همسطح «سنجرخان»، بلوار ۳۶ متری کامکارها در «دگران»، احداث میدان امام رضا (ع) در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله و احداث باند دوم بلوار کمال الملک را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در شهرداری سنندج اعلام کرد.

صیدی افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای شهر در این دوره پیگیری برای ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی بود که این طرح آماده و به دفتر یونسکو ارسال شد و با کمک‌های قابل توجه یونسکو تحقق پیدا کرد.

سید انور رشیدی شهردار سنندج نیز در این مراسم بر استفاده از ظرفیت‌های سنندج برای اشتغال زایی جوانان تأکید کرد.

وی افزود: فرزندان کردستان می‌توانند خدمت گذارانی صادق برای مردم باشند و خدا را شاکر هستم که نان حلال پدرم در بازار مرا به جایی رساند که چهار دوره مورد اعتماد مردم قرار بگیریم و نماینده آنان در شورای اسلامی باشم.

رشیدی خاطرنشان کرد: ما باید بر اساس منابع هزینه کنیم و در مواقعی هم ریسک پذیر باشیم چرا که شهرداری سنندج بی نهایت ثروتمند است.

شهردار سنندج با بیان اینکه ظرفیت‌هایی در شهر سنندج وجود دارد که با استفاده از آن زمینه اشتغال زایی برای جوانان بسیاری فراهم می‌شود، تصریح کرد: درب شهرداری از طریق هدایت منابع به سمت اشتغالزایی باز است.

رشیدی تصریح کرد: در حوزه عمرانی و ترافیکی و جمع آوری زباله و غیره در شهر سنندج برنامه‌های مختلفی داریم که امیدواریم با کمک همه عزیزان زمینه اجرای آن را فراهم سازیم.

در پایان این مراسم از خدمات چهار ساله حشمت الله صیدی تقدیر به عمل آمد و سید انور رشیدی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

کد خبر 5315886

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج شهرداری سنندج وزیر کشور اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران هفته دفاع مقدس بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • آغاز احداث طرح کمربندی گناباد
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود