Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «کبری رفیعی» امروز (چهارشنبه) درباره وضعیت جوی کشور به ایرنا گفت: از امروز تا جمعه در استان‌های ساحلی خزر از جمله گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و غربی در برخی از ساعت‌ها وزش باد شدید موقتی و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز پنجشنبه و جمعه بارش‌ها در غرب دریای خزر شدت می‌گیرد و روز شنبه و یکشنبه بارش‌ها در نوار ساحلی تعدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: در همین مدت دمای هوا به‌تدریج در نوار شمالی کشور به‌طور محسوس کاهش می‌یابد، ضمن اینکه از روز جمعه تا شنبه دما در شمال شرق کشور بین هشت تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت.

به گفته رفیعی، روزهای شنبه و یکشنبه وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد.

وی بیان‌داشت: روزهای جمعه و شنبه سواحل دریای عمان و شرق خلیج‌فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان‌کرد: امروز آسمان تهران صاف و در بعدازظهر همراه با وزش باد خواهد بود، فردا نیز شرایط جوی در پایتخت همین است.

وی اظهار داشت: دمای هوا در تهران به ۳۰ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین هواشناسی بارندگی نوار شمالی بارش باران اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های اردبیل آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان شمال زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در نواحی مرکزی برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان. و همچنین شنبه در برخی نقاط استان فارس و شمال غرب و یکشنبه در برخی مناطق فارس کرمان ارتفاعات البرز و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

امروز در نوار شمالی کشور و تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

کد خبر 6063615

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه
  • افزایش دمای هوا / روز طبیعت در کرمانشاه بارانی است
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم‌رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته در کشور