Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی در شرایطی خود را برای ادامه بازی هایش در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل امارات و کره جنوبی آماده می کند که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات ایران در مصاحبه‌ای مفصل با شبکه الجزیره اسپورت درباره شروع به کارش به عنوان جانشین مارک ویلموتس در مرحله قبلی جام جهانی چنین صحبت هایی مطرح کرده است: «ابتدایی‌ترین هدف ما این بود که نتایج قبل را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام هدف ما این بود که از این گروه صعود کنیم چون فقط محکوم به برد بودیم. من به بازیکنانم گفته بودم حق ندارید در هیچ مسابقه‌ای مساوی کنید یا ببازید. هر وقت زمان سپری شد، ما بیشتر پی بردیم که می‌توانیم به هدف‌مان دست پیدا کنیم و با چهار پیروزی دور اول را با موفقیت به پایان رساندیم.»

این استراتژی بود که تیم ملی در مرحله قبلی داشت و چون می دانست محکوم به پیروزی در تمام بازی هایش است، بازیکنان با انگیزه و انرژی فراوان به میدان رفتند و به عنوان تیم اول گروه به دور بعد راه یافت.

حالا هم با اینکه تیم ملی در دو بازی اولش در این مرحله برابر سوریه و عراق به پیروزی رسیده و در صدر گروه قرار دارد ولی تازه در ابتدای راه است و مربیان و بازیکنان تیم ملی به خوبی می دانند که کسب سه امتیاز در هر مسابقه تا چه اندازه اهمیت دارد و آنها را به جام جهانی نزدیک می کند و چه بسا یک مساوی یا باخت آنها را از مسیرشان دور می کند.

پس به نظر می رسد اسکوچیچ باید این ذهنیت را در یوزها به وجود آورد که تنها برای برد به میدان بروند و از فکر مساوی یا باخت دور باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا با وجود دریافت گل سریع در نیمه اول توسط محمد صلاح از روی نقطه پنالتی، نزدیک به ۹۰ دقیقه به خوبی از دروازه خودی دفاع کرد تا به عنوان تنها نماینده ایتالیا به جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا صعود کند تا در آنجا با دیگر مربی آلمانی، راجر اشمیت، به جدال بپردازد. آنها مزد پیروزی سه بر صفر در بازی رفت را گرفتند.

توییتر آتالانتا به محض پایان بازی با انتشار این توییت نسبت به این مسابقه واکنش نشان داد. این حساب کاربری با نوشتن نوشتن کلمه "آه"، ارزش، فشار و نفس راحت پس از این پیروزی را از طریق این رسانه به نمایش گذاشت.

دیگر خبرها

  • واکنش آتالانتا به صعود تاریخی (عکس)
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • حماس چه چیزی را روی میز گذاشت که اسرائیل آن را رد کرد؟