Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی دام‌توفیقه

با پایان یافتن دوره‌ مسئولیت پر تلاش جناب آقای دکتر علی‌عسکری که کوشش خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه‌ی آن مدیر مؤمن و با اخلاص را به همراه داشت، جنابعالی را که از صلاحیت دینی و انقلابی، و تخصص و تجربه طولانی در مدیریت‌های سازمان صداوسیما، و آگاهی از ماهیت و عملکرد و وظائف رسانه‌ی ملی برخوردارید، برای یک دوره‌ پنج‌ساله به ریاست آن سازمان منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ ملی، دانشگاهی برای ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی، و آوردگاهی برای مقابله با امواج خصمانه‌ تحریف و تفتین، و آسایشگاهی برای بهره‌مندی چشم و دل همگان از جلوه‌های زیبائی و هنر، و قرارگاهی برای پراکندن امید و نشاط در فضای عمومی کشور است.

هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویجِ سبک زندگی اسلامی- ایرانی، و افزایش همبستگی ملی، در شمار اولویت‌هایی است که باید با ارتقاء سرمایه‌ی انسانی و رشد کیفی برنامه‌ها و بهره‌گیری از ابتکار و با تلاش شبانه‌روزی به آن دست یابید ان‌شاءالله.

وظیفه‌ خود می‌دانم که از تلاش خستگی‌ناپذیر جناب آقای دکتر عسکری در مدت مسئولیتشان که حقاً در خور تقدیر است، صمیمانه تشکر کنم و جنابعالی را به بهره‌مندی از طرحهای بلندمدت و ناتمام دوره‌ ایشان توصیه نمایم. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۷ مهر ۱۴۰۰»

برچسب‌ها صدا و سیما انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری پیمان جبلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری صدا و سیما انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری پیمان جبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

این خبر در حال تکمیل است… .

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است