Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،درستی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال آذربایجان شرقی در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

او اضافه کرد: با وجود تداوم واکسیناسیون، اما هنوز بخشی از گروه حساس دانش آموزی واکسینه نشده‌اند که در این راستا از تمامی افراد بالای ۱۲ سال استان دعوت می‌کنیم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: واکسیناسیون کرونایی ۱۲ ساله‌ها در آذربایجان شرقی از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود.

درستی با بیان این‌که وضعیت کرونایی استان با شیب نسبتا ملایمی در حال بهبود است، ادامه داد: امیدواریم با حضور هر چه بیشتر مردم در مراکز واکسیناسیون شاهد تکمیل این روند باشیم.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون در استان با سرعت خوبی به پیش می‌رود، یادآوری کرد: تمامی افراد بالای ۱۵ سال در استان می‌توانند برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

او افزود: با توجه به تعدد مراکز، در چند روز اخیر ازدحام کاهش یافته است.

او تاکید کرد: اگر می‌خواهیم که شاهد بروز موج بعدی کرونا نباشیم و مرگ عزیزانمان را نبینیم، بایستی پوشش واکسیناسیون جامعه افزایش یابد.

درستی یادآوری کرد: رسانه‌ها در تشویق مردم به واکسیناسیون سریع، همکاری مناسبی دارند و مردم نیز نباید معطل کنند؛ واکسن‌های خوبی مثل سینوفارم و برکت به مقدار کافی موجود است و آسترازنکا نیز به محض تحویل، ارائه می‌شود، اما واکسن‌هایی مثل فایزر تزریق نخواهد شد.

او با بیان اینکه ۲۷۰ مرکز واکسیناسیون در آذربایجان شرقی اکنون مشغول خدمات رسانی به مردم هستند، گفت: از این تعداد ۱۵ مرکز تجمیعی و ۲۸ مرکز تزریق واکسیناسیون در تبریز ارائه خدمت می‌کنند و طرح واکسیناسیون خانه به خانه نیز در برخی شهر‌های کوچک استان در حال اجرا است.

او ادامه داد: امکان اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در تبریز به علت وسعت زیاد و عدم همخوانی فرهنگی قابل اجرا نیست؛ بر این اساس از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها می‌خواهیم تا برای آگاه سازی مردم جهت واکسیناسیون بیشتر تلاش کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: برای واکسیناسیون صنوف مختلف نیز سالن و ساعات خاصی را اختصاص می‌دهیم تا اعضای خود را معرفی و واکسینه کنند تا بر این اساس جمعیت افرادی که واکسن دریافت کرده اند، افزایش یابد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

بازی رده بندی و پایانی لیگ والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی در سالن اقدمی تبریز برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم هدف در دو ست متوالی برابرتیم افشانی به برتری رسید.

در دیدار نهایی مسابقات هم تیم والیبال نیکان تبریز در یک بازی فشرده و هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم هیات والیبال میانه به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم هیات والیبال میانه نایب قهرمان شد و تیم هدف به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ تیم دو ۴ گروه ۴ تیم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز