Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی زاده هاشمی با صدور پیامی درگذشت «علی اکبر حافظی» فرزند شهید والا مقام «محمدعلی حافظی عسگری» که با تأسی از پدر والا مقام خویش در راه نجات جان هموطنان خود پنج عضو بدن خویش را اهدا کرد تسلیت گفت.

به گزارش برنا؛ بخشی از متن پیام تسلیت سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهید حافظی عسگری آمده است:‌ 

ایثار جزئی از هویت و فرهنگ ملت ایران است که در خاطره تاریخی ما وجود دارد از این جهت با گذر زمان نه تنها ارزش و جایگاه آن کمرنگ نشده است بلکه همواره در اشکال گوناگون فارغ از سن و سال جلوه گری می‌نماید و به عنوان یک فرهنگ بین نسلی به نسل‌های بعدی منتقل می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس است که سبک زندگی شهدا و ایثارگران که مملو از فداکاری و گذشت بوده و می‌باشد همیشه زنده و جاودان خواهد ماند.


او افزود: «علی اکبر حافظی» فرزند شهید والا مقام «محمدعلی حافظی عسگری» با تأسی از پدر والا مقام خویش که در راه پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی جانفشانی نمود، در قالبی دیگر مفهوم ایثار را رقم زد. این فرزند شهید معزز در راه نجات جان هموطنان خود 5 عضو بدن خویش را اهدا نمود و با این اقدام انسانی و خداپسندانه خویش گذشت و ایثار اجتماعی را یادآور شد.

بی‌تردید اقدام بی‌بدیل این فرزند شهید معزز برای تمامی همنوعان و جوانان هم سن و سال ایشان الگوی ارزشمندی می‌گردد چرا که یاری رساندن به مخلوق توفیقی ارزشمند و توشه‌ای گران‌بهاست که اجر اخروی برای پاک سیرتان به دنبال خواهد داشت.


قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: درگذشت «علی‌اکبر حافظی» فرزند شهید معظم موجب تأثر و تألم فراوان گردید. از دست دادن چنین سرمایه‌های ارزشمندی برای همه ما و ملت ایران بسیار ناراحت کننده است. اینجانب ضمن عرض همدردی، این مصیبت را خدمت شما خانواده معظم تسلیت عرض می‌نمایم. پروردگار متعال روح ایشان را قرین رحمت و مغفرت خویش گرداند و به همه بازماندگان صبر جمیل عنایت نماید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده ملت ایران شهدا و ایثارگران پدر ایران شهید ایثارگر فرزند شهید والا مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت