Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو طی دستوری به شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق کشور، خواستار تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول در این صنعت شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پاون، در دستور علی اکبر محرابیان طی دستوری به شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق کشور، خواستار تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول در این صنعت شد. در متن این دستور  آمده است:   ضمن رعایت دقیق مفاد ضوابط ابلاغی، نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول، سریعاً اقدام نموده و گزارش مربوط به صورت ماهانه به معاونت تحقیقات و منابع انسانی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دستور در راستای برنامه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی در دولت سیزدهم در خصوص «دستورالعمل نحوه اجرای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور» در رابطه با تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران صادر شده است.   بیشتر بخوانید: پیشنهاد وزارت نیرو برای اصلاح مصوبه تعیین فوق‌العاده سختی کار کارکنان   انتهای پیام/   برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو دستور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو دستور تبدیل وضعیت ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح

 متن پیام  احمد وحیدی وزیر کشور در خصوص عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ‌

«عملیات وعده صادق» غیورمردان نیرو‌های مسلح که در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولی ایران در سوریه و شهادت چند تن از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان انجام شد، اراده قوی جمهوری اسلامی در انتقام از مجرمان را به منصه ظهور گذاشت.

عملیات تنبیهی که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب و مطالبه و حمایت ملت سرافراز ایران انجام شد و موجی از شادی را در بین مردم منطقه ایجاد کرد، پاسخی بی سابقه به جنایات رژیم اشغالگر قدس است که بی‌شرمانه تمامی قواعد و قوانین بین‌المللی و انسانی را نقض می‌کند.

پیام این عملیات، مقابله با عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و همچنین پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مستضعفان عالم است که گفتمان اصلی انقلاب اسلامی، سیره بنیانگذار کبیر آن و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این راهبرد استوار است.

اینجانب، ضمن تبریک این عملیات غرورآفرین به فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران، از شورای عالی امنیت ملی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و ستاد کل نیرو‌های مسلح که با این اقدام مقتدرانه، پوشالی بودن این رژیم را بیش از پیش نشان دادند، قدردانی می‌کنم و یاد شهدای گرانقدر جبهه مقاومت را گرامی می‌دارم.

احمد وحیدی

وزیر کشور

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • سربازان مشمول بخوانند
  • وزیر حمل‌ونقل اسرائیل دستور بازگشایی حریم‌هوایی و فرودگاه‌ها را صادر کرد
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح
  • تضمین ارزآوری برای کشور به همت صنعت گاز/ «ایران» شریک اقتصادی مطمئن شناخته شد
  • توضیح وزیر درباره وضعیت اینترنت؛ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید
  • امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله واگن‌های وارداتی مترو حل شود
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی
  • سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان با هدف توسعه امنیت در استان انجام شد