Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@12:48:36 GMT

اعتماد مردم؛ بهترین ابزار توسعه سایپا

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۲۱۰۳

اعتماد مردم؛ بهترین ابزار توسعه سایپا

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران معتقد است جلب اعتماد مردم بهترین راهکار برای تقویت تولید محصولات سایپا است و اگر این خودروساز کماکان مانند گذشته به تعهدات خود عمل کند، قطعاً مسیر توسعه آن هموارتر خواهد شد. اسد کرمی نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در رابطه با این موضوع و در پاسخ به این سوال که صفر شدن تعهدات معوق سایپا چه تاثیری می‌تواند بر بازار خودرو بگذارد، گفت: جلب اعتماد مردم بهترین انگیزه برای افزایش تولید و توسعه محصولات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر زمانی که بازار خودرو در تنش قیمت و عرضه قرار دارد چنین اقدامی نشان از عزم و پشتکار سایپا برای ایجاد آرامش در بازار است.

وی تأکید کرد: زمانی که مردم برای خرید، از سبد خودروسازی مانند سایپا استفاده می‌کنند انتظار تحویل به موقع با بهترین کیفیت و قیمت را دارند.

به گفته این فعال صنفی؛ استمرار ایفای تعهدات آن هم در این شرایط، می‌تواند تا حدودی نظم نسبی قیمت محصولات این شرکت در بازار را تضمین کند.

کرمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه این اتفاق (صفر شدن تعهدات معوق سایپا) احتمال کاهش قیمت محصولات این خودروساز را در بازار به وجود می‌آورد یا خیر؟ گفت: شاید در مقطعی کوتاه، ثبات و آرامش نسبی قیمت این محصولات صرفاً در بازار رقم بخورد، اما ادامه این حرکت برای دوام شرایط مطلوب در بازار ضروری است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به شرایط بازار خودرو گفت: پذیرفتن واقعیت‌ها از سوی مشتریان اصلی، رمز موفقیت خودروساز‌ها است. بازار خودرو علاوه بر تنوع سبد محصولات و قیمت‌های مطلوب با توزیع و عرضه مناسب محصولات می‌تواند به شرایط ایده آل برسد.

کرمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برای کنترل قیمت خودرو در بازار چه راهکار‌هایی توصیه می‌شود؛ گفت: صَرف وقت و هزینه، دو مقوله مهم برای خریداران اصلی خودرو است.

وی تصریح داشت: هیچ گاه مشتری اصلی خودرو نمی‌پذیرد برای ثبت نام محصول مورد نظر در صف انتظار قرار بگیرد و در نهایت برای دریافت خودروی مورد علاقه زمان طولانی را صَرف کند.

این فعال صنفی با تأکید بر اینکه جهت تسهیل خرید محصولات مورد علاقه مشتریان سایپا باید زمان و هزینه در نظر گرفته شود، گفت: تسریع در خرید محصولات سایپا آن هم با ترکیبی جدید از نحوه ثبت نام و فروش، یکی از شرایطی است که علاوه بر جلب اعتماد می‌تواند بر روی قیمت بازار این محصولات اثر مطلوبی داشته باشد.

وی تأکید داشت: تجربه‌های گذشته نشان داده، ثبات در تصمیمات و استمرار در ایجاد نظم توزیع و قیمت بهترین گزینه برای حفظ و بالندگی بازار خودرو محصولات شرکت‌های خودروسازی است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سایپا سایپا یدک خودرو خودروسازان خودروسازی بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار

فرارو- قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین با افت ۱۰ میلیونی نسبت به دیروز به یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون رسید.

به گزارش فرارو؛ این بیشترین افت قیمت روزانه بین محصولات ایرانخودرو به‌حساب می‌آید و مدلی مثل پژو ۲۰۷ دنده‌ای که ۸۳۵ میلیون تومان قیمت خورده، پنج میلیون ارزان شده است.

پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، پژو پارس سال، تارا دنده‌ای، تارا اتوماتیک تیپ V۲ و V۴، رانا پلاس و رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای نیز پمج میلیون کمتر از دیرزو به خریداران پیشنهاد می‌شوند. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

28 فروردین 1403

29 فروردین 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF7 مدل 1403

875 میلیون تومان

875 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF7 مدل 1402

685 میلیون تومان

685 میلیون تومان

دنا پلاس مدل 1402

840 میلیون تومان

840 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌ مدل 1402

940 میلیون تومان

940 میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل 1402

یک میلیارد و 40 میلیون تومان

یک میلیارد و 40 میلیون تومان

پارس سال XU7p مدل 1402

695 میلیون تومان

690 میلیون تومان

207 با موتور TU3 مدل 1403

710 میلیون تومان

705 میلیون تومان

207 دنده‌ای ارتقایافته مدل 1403

840 میلیون تومان

835 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل 1403

یک میلیارد و 120 میلیون

یک میلیارد و 110 میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل 1403

670 میلیون تومان

665 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل 1403

725 میلیون تومان

720 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1 مدل 1402

840 میلیون تومان

835 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403

یک میلیارد و 40 میلیون تومان

یک میلیارد و 35 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4 مدل 1403

یک میلیارد و 190 میلیون تومان

یک میلیارد و 185 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402

690 میلیون تومان

685 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول