Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید شهند، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در جلسه کمیته عوارض آلایندگی حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: این کمیته به منظور تهیه فهرست صنایع آلاینده استان در سه ماهه دوم امسال تشکیل شد و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده و گزارشات کارشناسی و سوابق پایش خوداظهاری و غیرخوداظهاری صنایع، تعداد ۱۷ واحد آلاینده در سه ماهه دوم امسال در فهرست صنایع آلاینده استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تلاش و جدیت بر این است تا از آلایندگی واحد‌های صنعتی و تولیدی در سطح استان جلوگیری شود افزود: پایش مستمر و ماهانه واحد‌های آلاینده و بررسی کارشناسی جامع از آخرین وضعیت زیست‌محیطی واحد‌های آلاینده صورت می‌گیرد که باید در این زمینه واحد‌های تولیدی و صنعتی و مسئولان و متولیان امر تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد تولیدی آلایندگی های زیست محیطی محیط زیست واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل

  محمدرضا علیمرادی گفت: در ادامه گشت و کنترل‌های نوروزی و در پی گزارش‌های مردمی، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل، دو دستگاه تانکر که در حال تخلیه فاضلاب خام در حاشیه معابر عمومی بودند را شناسایی و توقیف  کردند.

وی گفت: تخلیه فاضلاب‌های انسانی و صنعتی خسارات غیر قابل جبرانی به محیط زیست وارد می‌کند.

 مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در پایان تصریح کرد: با توسعه شهر‌ها و افزایش جمعیت روز به روز بر اهمیت کنترل آلودگی آب، خاک و هوا افزوده می‌گردد.


           
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران