Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:19:54 GMT

تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق تسریع شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۲۴۲۲

تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق تسریع شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو ، وزیر نیرو طی دستوری به شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق کشور، خواستار تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول در این صنعت شد.

در دستور علی اکبر محرابیان به شرکت‌های تابعه و وابسته زیرمجموعه صنعت آب و برق آمده است؛ ضمن رعایت دقیق مفاد ضوابط ابلاغی، نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول، سریعاً اقدام نموده و گزارش مربوط به صورت ماهانه به معاونت تحقیقات و منابع انسانی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستور در راستای برنامه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی در دولت سیزدهم در خصوص «دستورالعمل نحوه اجرای بند "د" تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور» در رابطه با تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران صادر شده است.

کد خبر 5316182

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نیرو علی اکبر محرابیان جانبازان و ایثارگران تبدیل وضعیت ایثارگران اربعین 1400 قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی وزارت راه و شهرسازی قیمت جهانی طلا قیمت طلا بانک مرکزی سازمان هواپیمایی کشوری افزايش شاخص بورس قیمت نفت اقتصاد آمریکا سید جواد ساداتی نژاد پروازهای اربعین اقتصاد چین تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد